Artikler siden

Alt omkring ubuntudanmark.dk
tjampman
Indlæg: 159
Tilmeldt: 31. dec 2008, 20:08
Geografisk sted: Svendborg

Artikler siden

Indlægaf tjampman » 6. mar 2011, 19:57

Hej
Jeg har lige nogen små kommentarere til artikler siden.

1 Podcast
allerførst ville jeg gerne forslå linux action show, som jeg synes er et rigtig godt podcast på trods af den lidt overdrevne introduktion.
dernæst synes jeg der mangler en lille præsentation af de enkelte podcast, det vil jeg gerne melde mig friviligt til, men så vil jeg gerne lige snakke sammen med nogen om jeg skal følge noget bestemt syntaks, så det let kan smides ind.

2 Guides
når man trykker på guides får man denne melding:
Ikke fundet
Beklager, men vi kunne ikke finde det, du ledte efter. Måske vil en søgning kunne hjælpe.


3 selve indholdet
selve indholdet, når man blot trykker på artikler, får man nogen emner der mest af alt ligner nyhedsartikler, omkring hvad der sker i communitiet, og min mening er at det skulle måske have sin egen plads, altså en decideret nyhedsside. og ellers lade artikle siden være reserveret til guides og diverse artikler om ubuntu/linux
Grunden til at jeg forslår det er fordi, når overskriften er artikler, så forventer jeg noget statisk indhold, som altid/længe vil have en slags værdi, og derfor er noget jeg altid kan vende tilbage til, i modsætning til nyheder, som jo er rar at læse mens det er relevant, fx med oversættelsesarrangementet.


Mvh Ole

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Artikler siden

Indlægaf AJenbo » 6. mar 2011, 20:09

Tak for det jeg har rettet linkjet, det må være blevet ændret da vi opgraderede WordPress.

Du skal være mere ned veklommen til at at skrive videre på podcast siden.

Artikler er alle indlæg der bliver lavet på siden, man kan så i menuen til højre vælge hvilken type man vil se.

BrittaP
Indlæg: 59
Tilmeldt: 24. feb 2008, 18:35
Geografisk sted: København

Re: Artikler siden

Indlægaf BrittaP » 9. mar 2011, 09:30

Linket til Ubuntu Danmarks podcast fører til linuxoutlaws.
Har lige fået et grafikkort der virker, yesss

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Artikler siden

Indlægaf AJenbo » 9. mar 2011, 11:04

Det skulle her med være rettet.

tjampman
Indlæg: 159
Tilmeldt: 31. dec 2008, 20:08
Geografisk sted: Svendborg

Re: Artikler siden

Indlægaf tjampman » 9. mar 2011, 15:08

AJenbo skrev:Du skal være mere ned veklommen til at at skrive videre på podcast siden.

Fino, jeg bakser noget sammen henover weekenden. Er det wordpress ubuntudk er lavet i? For så er det vel lettere at lave det i en art html, så links og sådan virker...


Artikler er alle indlæg der bliver lavet på siden, man kan så i menuen til højre vælge hvilken type man vil se.

Ja, det er rigtigt nok, jeg synes bare ikke linket "artiker" af navn fortæller brugeren at der er tale om nyheder. Men tilgengæld har jeg lige lagt mærke til at der også er link til de sidste fem nyheder fra forsiden, det synes jeg er fint nok, så bliver de ihvertfald eksponeret.

AJenbo
Admin
Indlæg: 20860
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Artikler siden

Indlægaf AJenbo » 9. mar 2011, 17:04

Ja det er WP

Tilbage til "Ubuntu Danmark"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster