Vpn Client

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Goticaa

Vpn Client

Indlæg af Goticaa »

Hej jeg vil høre om hvordan jeg skal sætte mit Kvpnc op, så det kommer til at virke med cisco's teknologi.
Jeg har allerede prøvet at instalere og sætte Kvpnc op, men jeg kan tilsyneladende ikke få det til at virke. (ja jeg har instaleret cisco plugin'et til kvpnc). Jeg har en guide til hvordan jeg skal sætte vpn clienten op i windows, men da tingene ikke hedder præcis det samme, så hvis der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal sætte tingene ind de forskellige steder ville det være dejligt.

Mvh goticaa.
Senest rettet af Goticaa 9. jun 2008, 02:06, rettet i alt 1 gang.
Ubuntu Version: 8.10
Goticaa

Vpn Client

Indlæg af Goticaa »

Igen der ved hvordan man sætter det op?
molgaard
Geografisk sted: Randers

Vpn Client

Indlæg af molgaard »

prøv denne:
http://openvpn.net/howto.html
ellers findes der flere links på google
Hilsen Claus

Hvis man ikke syntes at man får noget at vide, skal man tænke på hvornår man har spurgt sidst....
B.B

..

Indlæg af B.B »

Hvad er det der ikke virker? Er det KVPNC eller er det selve Cisco clienten?
Goticaa

Vpn Client

Indlæg af Goticaa »

Jeg kan godt finde ud af at installere KVPNC og cisco support, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte det op, ligesom på guiden (se første post). Hvis der er nogen der slavisk vil gennemgå opsætningen ville jeg være glad ;)
ddv

Vpn Client

Indlæg af ddv »

Hej, jeg skal også bruge vpn på mit uddannelses sted, men ser ud til at de gør det på en lidt anden måde ved at bruge profiler, så ved ikke om du kan bruge min hjælp.
Hvis du har windows har du overvejet om du kan importere indstillingerne?
Jeg bruger det vpn plugin til network-manager og importere mine profiler fra windows. De findes i "Profiles" mappen i den mappe cisco vpn er installeret i.
Hvis du gør det på den måde får du brug for http://www.unix-ag.uni-kl.de/~massar/bin/cisco-decode, der kan fortælle dig group password