Hej jeg vil høre om hvordan jeg skal sætte mit Kvpnc op, så det kommer til at virke med cisco's teknologi.
Jeg har allerede prøvet at instalere og sætte Kvpnc op, men jeg kan tilsyneladende ikke få det til at virke. (ja jeg har instaleret cisco plugin'et til kvpnc). Jeg har en guide til hvordan jeg skal sætte vpn clienten op i windows, men da tingene ikke hedder præcis det samme, så hvis der er nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal sætte tingene ind de forskellige steder ville det være dejligt.
Mvh goticaa.
Vpn Client
-
-
-
- Geografisk sted: Randers
Vpn Client
Hilsen Claus
Hvis man ikke syntes at man får noget at vide, skal man tænke på hvornår man har spurgt sidst....
Hvis man ikke syntes at man får noget at vide, skal man tænke på hvornår man har spurgt sidst....
-
Vpn Client
Jeg kan godt finde ud af at installere KVPNC og cisco support, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte det op, ligesom på guiden (se første post). Hvis der er nogen der slavisk vil gennemgå opsætningen ville jeg være glad
Ubuntu Version: 8.10
-
Vpn Client
Hej, jeg skal også bruge vpn på mit uddannelses sted, men ser ud til at de gør det på en lidt anden måde ved at bruge profiler, så ved ikke om du kan bruge min hjælp.
Hvis du har windows har du overvejet om du kan importere indstillingerne?
Jeg bruger det vpn plugin til network-manager og importere mine profiler fra windows. De findes i "Profiles" mappen i den mappe cisco vpn er installeret i.
Hvis du gør det på den måde får du brug for http://www.unix-ag.uni-kl.de/~massar/bin/cisco-decode, der kan fortælle dig group password
Hvis du har windows har du overvejet om du kan importere indstillingerne?
Jeg bruger det vpn plugin til network-manager og importere mine profiler fra windows. De findes i "Profiles" mappen i den mappe cisco vpn er installeret i.
Hvis du gør det på den måde får du brug for http://www.unix-ag.uni-kl.de/~massar/bin/cisco-decode, der kan fortælle dig group password