Jeg har lagt mærke til at google, yahoo og andre søgemaskiner hennemsøger vores side rigtig rigtig ofte, og kom til at tænke på en ting... Kunne man ikke lave en robots.txt der specificerer at de kun skal søge os igennem en gang i døgnet?
men endnu vigtigere så syntes jeg at den skal holde sig til selve hjælp og support trådene, og lade offtopic trådene være. Hvad der sker i vores offtopic tråd er ikke interessant for andre end dem som er med i tråden, og kommer som sådan ikke omverdenen ved.
søgemaskine indeksering
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: søgemaskine indeksering
Jeg vil lige se på noget log data om der er en tendens til at folk finder os via off topic og bagefter bliver interesseret i Ubuntu, eller kan jeg godt se på at bygge det ind i en fremtidig robots.txt
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Re: søgemaskine indeksering
soundpartner skrev:Hvad der sker i vores offtopic tråd er ikke interessant for andre end dem som er med i tråden, og kommer som sådan ikke omverdenen ved.
Det har vel haft relevans nok for dem, siden de har fundet tråden efter en google-søgning?
Fx hvis man har søgt på "windowsskat" eller "Linux morsomheder", som jeg kan se, der er tråde der hedder.