Efter 12 timers brug og tilretning, er min Ubuntu ved at blive ligesom jeg vil have den.
Men jeg mangler stadig et program der ligner Trillian(der kun fåes til Mac og Win) hvor jeg kan intrigere min web mail.
Program der ligner Trillian
-
- Geografisk sted: Aars
Program der ligner Trillian
Senest rettet af Viborg 5. jan 2011, 15:26, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Program der ligner Trillian
Trillian er så vidt jeg ved et IM chat program. Som standart kommer Ubuntu med Empathy som er et tilsvarende program, der er en genvej til det ved konvolutten øvert til højre på skærmen.
Du nævner også Web mail men ikke vilken du har eller hvad det er du gerne vil have gjort med den så det må du lige udybe lidt.
Du nævner også Web mail men ikke vilken du har eller hvad det er du gerne vil have gjort med den så det må du lige udybe lidt.
-
Jeg bruger gmail
-
- Admin
Gmail bruger Google Talk til chat så vidt jeg ved, det er også understøttet af Empathy, det og så 17 andre chat-netværk.
Hvis du gerne vil have en indikation når der kommer en mail på Gmail kan du installere gm-notify fra softwarecenteret. Jeg vil også forslå at du fjerner evolution-indicator når du ikke skal bruge det.
Efter du har installeret gm-notify vil du kunne tilgå Google mail fra den samme konvolut hvor evolution er, når der er en ny besked vil konvolutten skifte til grøn +lidt ekstra.
Hvis du gerne vil have en indikation når der kommer en mail på Gmail kan du installere gm-notify fra softwarecenteret. Jeg vil også forslå at du fjerner evolution-indicator når du ikke skal bruge det.
Efter du har installeret gm-notify vil du kunne tilgå Google mail fra den samme konvolut hvor evolution er, når der er en ny besked vil konvolutten skifte til grøn +lidt ekstra.
-
Super. endnu engang tak for hjælpen
-
- Admin
Re: Program der ligner Trillian LØST
Glad for at du er glad for det