Jeg har installeret rainlendar gennem Ubuntu Softwarecenter og nu skal jeg finde programmet til at lægge ny sprogpakke ind og andre skins.
Men hvor ligger Ubuntu programmerne henne?
Hvor gemmer Ubuntu 10.10 programmer?
-
- Geografisk sted: Aars
Hvor gemmer Ubuntu 10.10 programmer?
Senest rettet af Viborg 5. jan 2011, 06:42, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Hvor gemmer Ubuntu 10.10 programmer?
Hvis et program ikke har installeret den rigtige sprogpakke kan du normalt gøre det ved at åbne system->administration->sprogunderstøttelse.
Hvilken mappe programmet ligger i kommer an på hvilken del du vil gøre noget med og når det er udvidelser er det nok /usr/share du skal have fat i.
Hvilken mappe programmet ligger i kommer an på hvilken del du vil gøre noget med og når det er udvidelser er det nok /usr/share du skal have fat i.
-
- Geografisk sted: Aars
Wauw...du har ret. Lige der hvor jeg skal gemme filen.
Endnu engang tak for hjælpen
Jeg har lige et tillægsspørgsmål, selv om det sikkert ikke passer herinde. Hvordan sætter jeg f.eks Empathy og Rainlendar til at starte sammen med ubuntu?
Endnu engang tak for hjælpen
Jeg har lige et tillægsspørgsmål, selv om det sikkert ikke passer herinde. Hvordan sætter jeg f.eks Empathy og Rainlendar til at starte sammen med ubuntu?
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Den lætteste måde er at åbne dem og så gå til system-indstillinger-opstartsprogrammer-indstillinger og tryk på "Husk program(er), der kører nu".
Ellers kan du selv tilføje dem under den første fane.
Ellers kan du selv tilføje dem under den første fane.