Du skal være opmærksom på at det er den engelsksprogede udgave der installeres. Den letteste måde at få den danske udgave på er, at du efterfølgende bruger synaptic til at vælge libreoffice-l10n-da til installation - så bliver de rigtige pakker installeret/afinstalleret, og efter genstart af libreoffice er brugerfladen så dansk.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
da installationen af den danske sprogpakke fjerner andre pakkker fra den engelske udgave - så det kan være at installationen af libreoffice skal gennemføres først.
Men det kan folk da lade komme an på en prøve.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Det er lige meget hvilken rækkefølge det bliver gjort i. Jeg har prøvet at installere "libreoffice-l10n-da" først og derefter "libreoffice"
stra
PS. personlig syntes jeg den udgave man får ved at tage pakkerne fra der download side og med debian integrationer pænere end denne version. Til gengæld er den hurtigere.
Senest rettet af Stra 18. jan 2011, 11:06, rettet i alt 5 gange.
keld@Kvik:~$ sudo apt-get install libreoffice libreoffice-l10n-da libobasis3.3-da-help Indlæser pakkelisterne... Færdig Opbygger afhængighedstræ Læser tilstandsoplysninger... Færdig E: Kunne ikke lokalisere pakken libobasis3.3-da-help E: Kunne ikke finde nogle pakker med regulært udtryk 'libobasis3.3-da-help'
keld@Kvik:~$ sudo apt-get install libreoffice libreoffice-l10n-da libobasis3.3-da-help Indlæser pakkelisterne... Færdig Opbygger afhængighedstræ Læser tilstandsoplysninger... Færdig E: Kunne ikke lokalisere pakken libobasis3.3-da-help E: Kunne ikke finde nogle pakker med regulært udtryk 'libobasis3.3-da-help'
Ups jeg har blandet 2 pakker sammen, det skal være
Hermed får man mulighed for at importere pdf-filer, 3-d-overgange i impress, eksport af dokumenter i wiki-format, kompression af impress-præsentationer og et nyttigt redskab til fremvisningen af impress-præsentationer.
Hvorfor er min stadig på engelsk. Det skal siges jeg hentede den første beta på engelsk men efter og ha kørt alle de kommandoer er den stadig på engelsk
Kvik skrev:Hvorfor er min stadig på engelsk. Det skal siges jeg hentede den første beta på engelsk men efter og ha kørt alle de kommandoer er den stadig på engelsk
Det der virkede for mig var
laoshi skrev:Den letteste måde at få den danske udgave på er, at du efterfølgende bruger synaptic til at vælge libreoffice-l10n-da til installation - så bliver de rigtige pakker installeret/afinstalleret, og efter genstart af libreoffice er brugerfladen så dansk.
Men måske du bare skal afinstallere din libreoffice, tilføje ppa'en og så køre installationen derfra.