jeg sidder med et windows program som jeg ikke kan få til at køre på ubuntu.
Wine popper frem og siger programmet er blokeret fordi den ikke kender afsenderen.
Er det muligt at bypasse denne funktion og få wine til at køre programmet alligevel ?
Tilside sættelse af wine fail safe
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Tilside sættelse af wine fail safe
Hyperfluxx skrev:jeg sidder med et windows program som jeg ikke kan få til at køre på ubuntu.
Wine popper frem og siger programmet er blokeret fordi den ikke kender afsenderen.
Er det muligt at bypasse denne funktion og få wine til at køre programmet alligevel ?
Hvis du nu klikker på Support linket på deres startside af deres website - kan du sikkert finde ud af hvad du skal gøre.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
lath skrev:Hyperfluxx skrev:jeg sidder med et windows program som jeg ikke kan få til at køre på ubuntu.
Hvis du nu klikker på Support linket på deres startside af deres website - kan du sikkert finde ud af hvad du skal gøre.
/Lars
Nu har jeg kigget det meste igennem under support og jeg kan stadig ikke finde hvad du snakker om.
Måske du kan linke direkte?
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Hyperfluxx skrev:lath skrev:Hyperfluxx skrev:jeg sidder med et windows program som jeg ikke kan få til at køre på ubuntu.
/Lars
Nu har jeg kigget det meste igennem under support og jeg kan stadig ikke finde hvad du snakker om.
Måske du kan linke direkte?
Jeg har ikke linket. Hvorfor tror du det, når jeg bare giver dig linket til deres support?
Hvis jeg havde et mere direkte link så havde du fået det.
Hvis du nu kigger godt på sektion 3 i http://www.winehq.org/docs/wineusr-guide/index kan det måske være at du kommer i tanke om at du har glemt at konfigurere nogle ting i Wine.
Der er også trobleshooting sektionen (sektion 5) på samme link.
Da du er ret så hemmelighedsfuld om de nærmere detaljer om fejlen, så er det svært at give dig mere præcis hjælp.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags