Tests done by Mike show the maximum latency dropping by over ten times and the average latency of the desktop by about 60 times. Linus Torvalds has already heavily praised (in an email) this miracle patch.
Vinduet for kernen er lukket, så du skal nok ikke regne med at se det før Leaping Leopard (nej det er ikke officelt navn ). Men det ser godt nok spændende ud.
Godt nok er merge-vinduet lukket for denne gang, men det forhindrer ikke Canonical i at patche den kerne vi kører på lige nu. Tidspunktet taget i betragtning gør, at vi sikkert kommer til at se patchen inkorporeret i den første Alpha af Natty (som jo er udskudt til 2 dec.) Men den lyder spændende og meget lovende.
Jeg har læst der netop er kommet en patch på omkring 200 linier kode, der forbedre desktop ydeevnen drastisk, er der nogen der har forsøgt at installere denne patch, og i så fald ved i hvordan dette gøres?
Ja, ligesom Jimmy kunne jeg også godt forestille mig at performance-hungrende Canonical sørger for at inkludere patchen i Natty. Bliver spændende at se
De to tråde om patchen er nu sammenlagt i Linux-underforum.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Jeg vil gerne - scroller man på den side - lægger man mærke til at der er en (utestet) Ubuntu guide. I hører fra mig senere, engang i næste uge, hvor jeg får lidt mere tid til sjov (ting tager tid).
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Jeg vil gerne - scroller man på den side - lægger man mærke til at der er en (utestet) Ubuntu guide. I hører fra mig senere, engang i næste uge, hvor jeg får lidt mere tid til sjov (ting tager tid).