Hej
Jeg skulle til at overføre data fra min gps til Garmin connect. Der skal man bruge et program som hedder Garmin communicator. Jeg har brugt det uden problemer med Windows, men med Ubuntu står der "Garmin Communicator Plugin understøttes ikke af din browser"
Er der nogen som kan hjælpe mig med det problem ?
mvh
arnem
Garmin
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: Garmin
arnem skrev:Hej
Jeg skulle til at overføre data fra min gps til Garmin connect. Der skal man bruge et program som hedder Garmin communicator. Jeg har brugt det uden problemer med Windows, men med Ubuntu står der "Garmin Communicator Plugin understøttes ikke af din browser"
Er der nogen som kan hjælpe mig med det problem ?
mvh
arnem
Det er vist ret nemt at løse:
Søger man Google med teksten Garmin Communicator Plugin er der et link som ser således ud:
Garmin: Communicator Plugin Updates & Downloads
- [ Oversæt denne side ]
Supports Internet Explorer 6+ or Firefox 1.5+. This download only supports Windows computers. For the Mac download of Garmin Communicator Plugin click here. ...
www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=3608 - Cached
Søger man inde på Garmins side med søgeteksten med garmin +linux får man skåret det ud i pap:
Does Garmin support Linux operating systems?
At this time Garmin® does not support Linux® operating systems. Updates
are available for Macintosh® and Windows® PC. ...
ADVARSEL: Linket herunder indeholder et forsøg på XSS, så klik ikke på det, medmindre du har NoScript installeret.
Link til kommentaren om support for Linux
http://jahia.garmin.com/garmin/cms/site/us/support/searchsupport?src_url=http%3A%2F%2Fiqctest.garmin.com%2FeCustomer%2FKODSelfService%2Frequest.do%3Fcreate%3Dkb%3Agarmin%26view()%3Dc%7B85786160-026e-11dd-dc9c-000000000000%7D
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Garmin
Der findes nogle værktøjer i Ubuntu til at overføre data til hvisse garmin gps'er, du kan eventuelt prøve at søge på garmin i softwarecentret og se om du kan fide en løsning der.