hej
det trådløst netværk virker fint men jeg kan gemmet pass. til wpa2 tjekboksen "tilgængelig for alle bruger" Og "anvend" er Greyed out for alt lige undtaget kabel netværket.
har søgt på nettet men kan ikke finde noget der virker.........................kan i hjælpe mig.
trådløst kan ikke gemme pass.
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: trådløst kan ikke gemme pass.
Prøv at højreklik på ikonet.
vælg "rediger indstillinger"/trådløs og se om du kan vinge af for automatisk.
stra
vælg "rediger indstillinger"/trådløs og se om du kan vinge af for automatisk.
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
hej
ja automatisk start kan jeg vinge af (er vinget af ) men i bunden er "tilgængelig for alle bruger" og "anvend" er grå og kan ikke bruges
ja automatisk start kan jeg vinge af (er vinget af ) men i bunden er "tilgængelig for alle bruger" og "anvend" er grå og kan ikke bruges
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
kreto skrev:hej
hvis jeg husker korrekt er der en knap i bunden der hedder lås op eller noget i den stil, og der er vist også en nøgleicon på den.
trykker du på denne så bliver du bedt om dit admin password og så kan du ændre i disse instillinger efterfølgende
hej
nej jeg kan ikke finde nogen nøgle eller andet
nej jeg kan ikke finde nogen nøgle eller andet
Senest rettet af kreto 12. sep 2010, 14:58, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
kreto skrev:hej
nej jeg kan ikke finde nogen nøgle
i så fald så er det fordi du ikke har rettighed til at administrere netværk... er der andre brugere på maskinen? og hvilken af disse blev oprettet da der blev installeret
jeg er har lave den konto om til admin men adgang til "alt" flueben i alle boksene i avanceret instillinger for brugern