phpmyadmin

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
fancy

phpmyadmin

Indlæg af fancy »

Hjælp jeg kan ikke få phpmyadmin til at virke, php kører fint men hvis jeg skriver localhost/phpmyadmin/index.php sker der bare ingen ting
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: phpmyadmin

Indlæg af lath »

fancy skrev:Hjælp jeg kan ikke få phpmyadmin til at virke, php kører fint men hvis jeg skriver localhost/phpmyadmin/index.php sker der bare ingen ting

Husk at starte webserveren, og din databaseserver.

Husk at skrive http:// foran localhost/phpmyadmin/index.php

Vil du kigge på kommunikationen imellem din webserver og din browser kan du installere wireshark og begynde at sniffe pakker på lo (som er loopback interfacet, der har IP adressen 127.0.0.1, og navnet localhost).

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
fancy

Indlæg af fancy »

Det har jeg prøvet, men min server kører allerede jeg kan godt afvikle noget php men min db kan jeg ikke få liv i
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

fancy skrev:Det har jeg prøvet, men min server kører allerede jeg kan godt afvikle noget php men min db kan jeg ikke få liv i

Du vil have ret stor gavn af at læse Sådan får du den bedste hjælp ! - hvis du vil have nogen forhåbninger om at få hjælp her i forum.

Det er umuligt at hjælpe dig med de oplysninger du giver.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags