Jeg har installeret ovennævnte, CompizConfig Settings Manager, og synes godt om det.
Men hver gang jeg genstarter computeren er indstillingerne tilbage til de oprindelige, til min store undren?
Skal jeg gemme indstillingerne på en måde? eller gør jeg mon noget forkert?
Cheers
Ziggy
CompizConfig Settings Manager [LØST]
-
CompizConfig Settings Manager [LØST]
Senest rettet af Ziggy 28. aug 2010, 10:15, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: CompizConfig Settings Manager
Ziggy skrev:Jeg har installeret ovennævnte, CompizConfig Settings Manager, og synes godt om det.
Men hver gang jeg genstarter computeren er indstillingerne tilbage til de oprindelige, til min store undren?
Skal jeg gemme indstillingerne på en måde? eller gør jeg mon noget forkert?
Cheers
Ziggy
- Åbn System > Indstillinger > Opstartsprogrammer
- Klik på indstillinger fanebladet
- Der skal være et flueben ud for "Husk automatisk kørende programmer når der logges ud"
- klik på Luk knappen
Det virker på min installation.
Virker det ikke kan du installere gTweak UI via pakkesystemet - og så køre System > indstillinger > gTweak UI - Session.
Sæt flueben ud for "Save sessions automatically". De 2 andre kan du sætte flueben i eller lade være. Tryk derefter på luk knappen.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
Mange tak.
Det hjalp og nu gemmer den det gennem en genstart Yay...
Thanks
Ziggy
Thanks
Ziggy
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Ziggy skrev:Mange tak.
Thanks
Ziggy
Tilføj lige [LØST] til emne linien i dit første indlæg nu hvor dit problem er løst.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags