Hej med jer
Tænkte på om der er nogen der vil dele ud af deres viden omkring ovenstående pc?
Skulle der være noget hardware i den som I mener kunne volde problemer ved installation af ubuntu?
Ved godt at det er et meget bredt spørgsmål, men forventer heller ikke svar ned til mindste detalje.
Det er mere med henblik på om f.eks. grafikkortet er noget helt forfærdeligt noget at have i en linux-maskine eller om det er lige omvendt.
på forhånd tak!
Ubuntu på HP Pavilion DM4-1050
-
- IRC nickname: Pactorum
- Geografisk sted: Bornholm
Ubuntu på HP Pavilion DM4-1050
Venlig hilsen
Glenn
Glenn
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Ubuntu på HP Pavilion DM4-1050
Hejsa, jeg går ud fra at tænker på at købe den pågældende maskine og derfor søger råd - ellers ville det være nemmere bare at smide en live-CD i teste.
Men ud fra specifikationerne kan jeg ikke se noget som burde volde problemer. Grafikkortet er understøttet i Linux. Chipsættet er Intel, så der er ingen problemer.
Go for it...
Men ud fra specifikationerne kan jeg ikke se noget som burde volde problemer. Grafikkortet er understøttet i Linux. Chipsættet er Intel, så der er ingen problemer.
Go for it...
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- IRC nickname: Pactorum
- Geografisk sted: Bornholm
Re: Ubuntu på HP Pavilion DM4-1050
Det er nemlig lige præcis rigtig gættet!
tusind tak for det meget hurtige svar
tusind tak for det meget hurtige svar
Venlig hilsen
Glenn
Glenn