Ekstern skærm takker og løst

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Peter Christensen
IRC nickname: Peter

Ekstern skærm takker og løst

Indlæg af Peter Christensen »

Jeg har sat en ekstern skærm til min EEE ASSUS. Det fungerer egentlig udmærket, men jeg er nødt til at lade den lille stå med åben skærm, ellers går den i dvale eller slukker alt efter hvordan jeg indstiller strømstyringen. Findes der et trick, så jeg kan klappe skærmen ned på den lille, uden at computeren slukker? :?:
Senest rettet af Peter Christensen 6. aug 2010, 18:51, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Peter
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Ekstern skærm

Indlæg af soundpartner »

Peter Christensen skrev:Jeg har sat en ekstern skærm til min EEE ASSUS. Det fungerer egentlig udmærket, men jeg er nødt til at lade den lille stå med åben skærm, ellers går den i dvale eller slukker alt efter hvordan jeg indstiller strømstyringen. Findes der et trick, så jeg kan klappe skærmen ned på den lille, uden at computeren slukker? :?:

det gør der da... i strømstyringen (system >instillinger >strømstyring) der vælger du :

lad computer hvile efter inaktivitet: Aldrig
Når computerens låg er lukket: Blank skærm

de andre ting er mere eller mindre selvforklarende og ikke så vigtige igen men ovenstående 2 er de vigtige.

edit: husk at det skal instilles både for når maskinen er på vækselstrøm og når maskinen er på batteri da maskinen følger 2 forskellige strømprofiler
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede