problem med linpus

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
per.motor
IRC nickname: linux

problem med linpus

Indlæg af per.motor »

hej
hved ikke om det er det rigtid sted hvis jeg har problemmer med min aser aspire one
operativsystem er linpus linux lite v1.0.11.e mit prolem det har virket i to uger jeg er på ferie på kreta og skal være her i 8 uger
der kommet en stjerne i det en hjørne og hvis jeg sider pilen på stjerne står der New item this item has not been configured
hvad skal jeg gøre jeg kan ikke kommet på nette
håber der er en der kan hjælpe mig
hilsen per.motor
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: problem med linpus

Indlæg af soundpartner »

per.motor skrev:hej
hved ikke om det er det rigtid sted hvis jeg har problemmer med min aser aspire one
operativsystem er linpus linux lite v1.0.11.e mit prolem det har virket i to uger jeg er på ferie på kreta og skal være her i 8 uger
der kommet en stjerne i det en hjørne og hvis jeg sider pilen på stjerne står der New item this item has not been configured
hvad skal jeg gøre jeg kan ikke kommet på nettej
håber der er en der kan hjælpe mig
hilsen per.motor

Nu er dette ikke det rette forum til linpus. Her inde arbejder vi primært med Ubuntu som virker meget anderledes end linpus.
De virker dog begge ved at deres softwarekilder ligger på store servere online, så der er nok ikke så meget at gøre hvis du ikke kan komme online.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: problem med linpus

Indlæg af Christian.Arvai »

Men Ubuntu kører ret godt på en Acer aspire one, så du kunne jo overveje at skifte OS ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing