Dell-Ubuntu reklame....Lækker

Nyheder om Open Source, Ubuntu, andre distributioner og meget mere.
thomasjohansen
Geografisk sted: Køge

Dell-Ubuntu reklame....Lækker

Indlæg af thomasjohansen »

Med venlig hilsen
Thomas Johansen
-----------------------------
Gnome-shell tilhænger også selv om det har sine fejl
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Dell-Ubuntu reklame....Lækker

Indlæg af lath »

Wauw! :shock:

Hvor er den cool. 8)

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Warhawk
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Warhawk »

Lækkerier :D

Det er bare aldrig til at blive klog på Dell :roll:
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
Jimmyfj
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Jimmyfj »

Lækre billed-sekvenser. Musik i absolut topklasse, men så er det tvivlen lige kommer ind over: Godt nok er Ubuntu pænt hurtig på min bærbare HP laptop, irrelevant konklution, egentlig. Men tvivlen går mere på, at de sekvenser der vises i reklamen er af et urealistisk hurtigt netbook-system som i operation-speed overgår mange rigtig store maskiner.

Jeg siger ikke, at det er fusk, men load-tiden for de forskellige apps, der vises sekvenser fra er urealistisk høj til et stykke hardware af den kaliber en netbook er. Og netop den opskruede speed for load af programmer kan gå hen og give bagslag. For jeg har, til dato, ikke oplevet en netbook med DEN hastighed. Og når folk så køber denne lille gimmick, méd forventning om samme hastighed, hvém får så skylden, når virkeligheden ikke lever op til reklamen? Dell, eller Ubuntu ?
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"

Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »