Mappe ikon

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Teddy

Mappe ikon

Indlæg af Teddy »

er der en måde man kan ændre ens mappe ikoner på skrivebordet??
Maze

Mappe ikon

Indlæg af Maze »

Hej Teddy, højre klik på ikonet på skrivebordet vælg egenskaber, tryk på ikonet du ser i egenskaber og vælg et nyt, evt. et du har hentet fra nettet..
Teddy

Mappe ikon

Indlæg af Teddy »

hvis jeg gør det ændres ikonet da ikke, der kommer bare et nyt som nærmest hænger sammen med det gamle ikon
Volle
Geografisk sted: Odense

Mappe ikon

Indlæg af Volle »

Hej, det kan godt være jeg misforstår dig, men jeg tror du har valgt fra fanebladet emblemer ?
Hvis det eksempelvis er en mappe, som du tager egenskaber på og vil ændre ikonet på, så klik på mappesymbolet på det første faneblad og brows efter et ikon som du evt. har hentet på nettet.
Mvh Volle
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
Teddy

Mappe ikon

Indlæg af Teddy »

du har ret Volle..

hvor pokker finder jeg feks noget i stil med et windows mappe ikon, er træt af det kedelige i ubuntu
Cave
IRC nickname: Cave`
Geografisk sted: Århus

Mappe ikon

Indlæg af Cave »

Teddy

Mappe ikon

Indlæg af Teddy »

hvordan får jeg lagt dem ind??
Cave
IRC nickname: Cave`
Geografisk sted: Århus

Mappe ikon

Indlæg af Cave »

Efter du har downloaded en pakke med ikoner, skal du - så vidt jeg husker (har ikke gnome installeret) - op i computer (øverst til venstre), preference, theme, theme details? og så væg ikon/ikoner (fanebladet), hvor du skulle kunne tilføje filen du har hentet (måske skal den udpakkes først). Derinde kan du også installere temaer, som du henter fra gnome-look.org.