Jeg er løbt ind i det her problem at ikke kan få vist den her side ordenelig...
http://www.stokerpro.dk
Den skal se sådan ud...
Firefox kan ikkw vise denne side... LØST
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
Firefox kan ikkw vise denne side... LØST
Senest rettet af kent a 15. maj 2010, 09:51, rettet i alt 1 gang.
Lubuntu 18.04 LTS
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Firefox kan ikkw vise denne side...
kent a skrev:Jeg er løbt ind i det her problem at ikke kan få vist den her side ordenelig...
http://www.stokerpro.dk
Den skal se sådan ud...
prøv at reloade siden... det sker af og til at noget kan "hænge" og så hjælper det ofte at reloade siden. det sker også med ubuntudanmark.dk af og til for mig.
mit bud er at det er noget cms der driller og ikke bliver loadet ordentligt.
og til en anden gang så post links til siden, skriv hvilken side det er osv. for "denne side" for mig det er ubuntudanmark.dk.
ofte får man den bedste hjælp ved at være så præcis som muligt, og komme med så mange detaljer som muligt.
Husk at dette er frivillige mennesker der yder support. det er ikke folk som SKAL yde support, men folk der gør det af egen frii vilje i deres fritid. derfor hopper de fleste på de tråde hvor de tror de rent faktisk kan hjælpe, og jo flere detaljer du kan levere på et sølvfad, jo nemmere bliver det at hjælpe.
-
Jeg ved godt at det er folk der er ejene fri vilje giver suport.. og det er jeg meget glad for. fordi så ville jeg ikke kunne finde ud af en dyt med ubuntu...
Samt sagt vil den i vise den i firefox... også selv om jeg opdatere den op til flere gange....
Men i google chrome viser den det uden problemer....
Samt sagt vil den i vise den i firefox... også selv om jeg opdatere den op til flere gange....
Men i google chrome viser den det uden problemer....
Lubuntu 18.04 LTS
-
Det var vist det man kalder en fejl 40... jeg havde blokkert for flash på siden...
Lubuntu 18.04 LTS
-
- Geografisk sted: Sønderborg
Re: Firefox kan ikkw vise denne side... LØST
Til andres information kunne blokeringen ses ved det lille røde ikon i højre hjørne med teksten "ABP".
Dette er sakset fra en anden tråd, som handler om noget helt andet.
/Brandt
Dette er sakset fra en anden tråd, som handler om noget helt andet.
Adblock er et plugin man selv installere i firefox, hvis du har det installeret vil der være et rødt icon hvor der står "ABP" oppe i højre hjørne i firefox, der er en lille pil ved siden af iconet, venstreklik på den og vælg derefter hvilken sider adblock ikke skal være aktiv på.
du kan også gå ind i firefox og vælge: funktioner>tilføjelser>udvidelser så kommer der en liste med de plugins du har installeret, hvis adblock er installeret vil du kunne slå den helt fra ved at vælge "deaktiver".
/Brandt