Eftersøgning af person til hjælp

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
nikolaj_s
Indlæg: 14
Tilmeldt: 24. aug 2009, 15:59
IRC nickname: nikolaj_s

Eftersøgning af person til hjælp

Indlæg af nikolaj_s »

:D Hej alle glade ubuntu brugere :D

Jeg skriver dette indlæg herinde fordi jeg ved der er en masse der har de kvallifikationer jeg søger..

Jeg er igang med et hjemmesideprojekt, som er spændende og jeg er samtidig igang med at opsætte min egen lille server :D
Jeg har dog fundet ud af, at mit projekt er super stort og måske lidt stort til 1 mand..
Projektet indebære PHP, CSS, HTML og en ubuntu-server...

Hvis der er en der skulle have nogle egenskaber inden for dette, og synes at det kunne være spændende, at deltage, så send mig en besked.

Det kræver dog ikke du er ekspert inden for alle områder. Så hvis du synes det kunne være noget, så tøv ikke, men skriv.
Jeg skylder dog lige at sige, mit PHP nivau er mellem og jeg kan lidt CSS . HTML kan jeg samt Ubunru serverdelen kan jeg også

Jeg har ikke for øjeblikket, penge til løn men der er andre goder som måske er endnu mere spændende.
Jeg kan sige at projektet indebære et wepshop ligende koncept.. Der er ikke noget hemligt over det, og du skal nok få alt den info der kræves.
Jeg har bare et krav, det er at du vil underskrive en fortrolighedserklæring.... dette er af formilia.

Håber der er nogle der synes det kunne være spændende at høre mere om dette.
Mvh. Nikolaj