Hej med jer
1. Jeg plejer som noget af det første efter opdatering af Ubuntu, at ændre ikonerne til dette tema: http://mandarancio.deviantart.com/art/ALLBLACK-0-4-70641172
Så vidt jeg husker plejer jeg bare at pakke mappen ud, og trække den over i ikoner (via "indstillinger" - "udseende" - "tilpas" - "ikoner"). Jeg har både prøvet at trække den downloadede fil (.gz) den udpakkede fil (tar) og den helt udpakkede fil (mappe) over, men der sker intet.
Jeg har desuden forsøgt med "indstillnger" - "udseende" - "installer", og fundet tar. filen, men får følgende felmelding:
"Der opstod en fejl under installationen af den valgte fil
"Allblack.tar" synes ikke at være et gyldigt tema"
Jeg har selvfølgelig også forsøgt at downloade filen igen, men uden at det har hjulpet.
Er der noget jeg gør forkert? eller er der en anden måde at gøre det på ?
2. Desuden plejer jeg at ændre musen, så den i stedet er sort. Det gør jeg via "indstillinger" - "udseende" - "tilpas" "markør". Her vælger jeg så bare den sorte i stedet. Min mus er underlig nok sort i Firefox og Openoffice, men ikke på skrivebordet, i mapper eller i Rhytmbox. Nogen ideer?
Jeg ved ikke om det gør nogen forskel, men det er lykkedes mig at ændre tema på vinduerne, uden problemer.
Håber på jeres hjælp.
Edit: Jeg har fået løst problemerne med ikonerne, jeg omdøbte blot filen fra .gz til .tar.gz