Undelete files Gnome Commandor

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Finn Bjerke
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Undelete files Gnome Commandor

Indlæg af Finn Bjerke »

Jeg fik lige slettet nogle mp3 filer fra min eksterne harddisk. Jeg brugte Gnome Commandor:

De hed:
01 – Babooshka.mp3
02 - Delius (Song Of Summer).mp3
03 - Blow Away (For Bill).mp3
04 - All We Ever Look For.mp3
05 – Egypt.mp3
06 - The Wedding List.mp3
07 – Violin.mp3
08 - The Infant Kiss.mp3
09 - Night Scented Stock.mp3
10 - Army Dreamers.mp3
11 – Breathing.mp3

Kan de genskabes? Jeg har forsøgt at læse rundt omkring men det bliver jeg ikke klogere af. Jeg hare fundet folderne RECYCLER og RECYCLE.BIN på det eksterne drive men der ligger 1000 visaf filer med underlige navne, jeg har læst lidt om foremost et program der vist kan det. Er der råd at hente?
Kardemommeloven er en god ting.
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Undelete files Gnome Commandor

Indlæg af soundpartner »

Finn Bjerke skrev:Jeg fik lige slettet nogle mp3 filer fra min eksterne harddisk. Jeg brugte Gnome Commandor:

De hed:
01 – Babooshka.mp3
02 - Delius (Song Of Summer).mp3
03 - Blow Away (For Bill).mp3
04 - All We Ever Look For.mp3
05 – Egypt.mp3
06 - The Wedding List.mp3
07 – Violin.mp3
08 - The Infant Kiss.mp3
09 - Night Scented Stock.mp3
10 - Army Dreamers.mp3
11 – Breathing.mp3

Kan de genskabes? Jeg har forsøgt at læse rundt omkring men det bliver jeg ikke klogere af. Jeg hare fundet folderne RECYCLER og RECYCLE.BIN på det eksterne drive men der ligger 1000 visaf filer med underlige navne, jeg har læst lidt om foremost et program der vist kan det. Er der råd at hente?

nemmete måde at navigere rundt i trash mappen er via den lille skraldespan der er nede i højre hjørne.
men når det er sagt så mener jeg at gnome commander sletter for good når der slettes
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Finn Bjerke
IRC nickname: finnbjerke
Geografisk sted: Moss Norge

Indlæg af Finn Bjerke »

tak for det ... gælder papirkurven også for det som jeg foretager mig på en ekstern harddisk?
Kardemommeloven er en god ting.
zob
Redaktør

Indlæg af zob »

Aaaarrrg. Du må sgu da ikke slette Kate Bush...

Jeg ved ikke lige om trash gælder for eksterne drev. Men en måde at finde det eksterne drev genvej direkte er at gå til "rodmappen" på det eksterne drev, trykke CTRL+H (vise skjulte filer og mapper), så er slettede filer at finde i den mappe der hedder .Trash-1000.
soundpartner
IRC nickname: sound

Indlæg af soundpartner »

som udgangspunkt så har du kun en skraldespand. når du mounter et eksternt drev så bliver dennes trash filer integreret i denne.
Der kan dog være problemer med denne således at integrationen ikke sker 100% i så fald vil du hvis du sletter grafisk få besked på at de ikke kunne overføres til skraldespanden og om du vil slette permanent.
men som sagt jeg mener at gnome commander sletter permanent. er der forøvrigt en grund til at du bruger denne og ikke bare nautilus?

jeg har en kamerat der plejer at sige at windows er for tøsedrenge og linux er for rigtige mænd.
med linux der får du alle de våben og værktøjer du kan få brug for. du må så selv vælge hvad du vil bruge dem til.
hvis du så selv vælger at sætte en seksløber til tindingen og trykke enter, så er du sgu selv ude om det...

i dette eksempel er det nok kun en slangebøsse og storetåen, men stadig. så har du skudt dig selv i foden ved at vælge en vej uden livrem og seler
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede