November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Kim Jensen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 9. nov 2009, 18:25

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af Kim Jensen »

Jeg fluefisker. Det er en fantastisk hobby der nærmest er blevet min "livs stil". Det er så teknisk og udfordrende at det bare fanger mig som intet andet. :)
Derudover er jeg computer nørd og gamer en del.
eyvind
Indlæg: 691
Tilmeldt: 14. jan 2007, 16:40
Geografisk sted: Smørum

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af eyvind »

Øh - det gør jeg slet ikke. :oops:
Men vi går lange ture en gang i mellem. :)
Rigtige mænd tager ikke backup.
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af Artificial Intelligence »

Jeg skrev:Piberygning 8)


I pladderballe Hallen :mrgreen:

(Total Petroleum - A la Plage: VM i Piberygning)
Hobsa
Indlæg: 81
Tilmeldt: 9. feb 2009, 17:47
Geografisk sted: Odense

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af Hobsa »

Min favorit er børnemobning som jeg dyrker dagligt både privat og i klubregi :-)
Ejj jeg spiller lidt volleyball og træner børn i kids og ungdomsvolley.Fluefiskeri når der er tid.
faweb
Indlæg: 87
Tilmeldt: 22. nov 2008, 19:52
IRC nickname: fpa
Geografisk sted: Odense

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af faweb »

Jeg spiller Golf 4-5 gange ugentligt de ca 8 måneder af året hvor man ikke skal have skitøj på :lol:

Så her i de mørke måneder arbejder jeg med Ubuntu i forskellige udgaver ( prøver alt)
Har lige hentet og installeret Ultimate Edition 2.4 som er lavet på karmic for, at se hvad den bringer.

Man kan se mere om den her hvis man er int. http://ultimateedition.info/ultimate-edition-2-4/
Venlig hilsen
Flemming
Odense
Ubuntu 9,10 bruger
steffenkaspersen
Indlæg: 27
Tilmeldt: 16. okt 2008, 14:34
IRC nickname: Nothingman
Geografisk sted: Århus C

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af steffenkaspersen »

BASKETBALL :)
Jeg spiller selv på moderat niveau, men træner nogle unge drenge på elite nivau, 5 gange om ugen.

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan denne fremragende sport ikke er større i Danmark.
Den er super tilskuervenlig, der er altid gang i den. De fleste spillere er meget atletiske, så man bliver ofte imponeret over hvad man kan gøre med en basketbold.

Hvis man er interreseret viser DK4 basket både torsdag og søndag. Torsdag fra den danske "canal digital liga" og søndag fra verdens stærkeste liga NBA. Prøv for eksempel at søg på LeBron James inde på youtube.

Basketball skal bare være større end håndbold!!
Roadrunner
Indlæg: 67
Tilmeldt: 8. jul 2009, 20:28
Geografisk sted: Mors

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af Roadrunner »

Sport som sådan ... Nej !
men jeg skyder lidt feltskydning 6-8 gange om året !

skulle jeg vælge noget sport ville det blive Dart, Billiard eller Bovling, da det der er helt legalt at drikke ØL til !!

Flemming
Jeg syntes at jødeharpe er et MEGET overset instrument ;-)
Del Pede
Indlæg: 21
Tilmeldt: 21. nov 2006, 09:46

Re: November tema : Hvilken sportsgren dyrker du ?

Indlæg af Del Pede »

Nu har jeg en tendens til at være i stykker konstant, men ellers forsøger jeg at være forholdsvis aktiv.

Jeg har spillet en del fodbold og håndbold igennem årene, men det er slut nu, efter en meniske skade.
Har styrketrænet en del, men har skiftet det ud til fordel for Kettlebell træning, som er blevet en stor fascination. Jeg startede med at træne med henblik på styrke og eksplosivitet, men efterhånden er jeg begyndt at have fokus på giervoy sport, som f.eks. her
http://www.youtube.com/watch?v=WUH4Upb2d-M

Kettlebell træningen begyndte som en supplement til min Mixed Martial Arts træning, som er en anden af mine store kærligheder. Har trænet meget, men har efterhånden mest fokus på coaching aspektet