Tak. Jeg læser og roder
Tusind tak for hjælpen
Problemer med MyBook m50
-
Re: Problemer med MyBook m50
Umiddelbart kan jeg ikke få det til at gøre noget der har nogen som helst effekt. :S
- Nybegynder
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hej
prøv at gå ind i system>Indstillinger>udseende>visuelle effekter og mærker i "extra"
prøv at gå ind i system>Indstillinger>udseende>visuelle effekter og mærker i "extra"
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
-
- Admin
ok jeg må indrømme at jeg ikke har flere ideer, jeg har aldrig prøvet ubuntu/wubi så jeg ved ikke hvordan vi får aktiveret driverne,
men mon ikke her er andre herinde i forumet der vil hjælpe
men mon ikke her er andre herinde i forumet der vil hjælpe
-
-
- Admin
det var da godt
kan du så ikke lokke ham til at skrive et indlæg om hvad han gjorte ?
kan du så ikke lokke ham til at skrive et indlæg om hvad han gjorte ?
-
Vi ændrede i tallene for HorizSync og VertRefresh i xorg.conf.
Han havde samme problem med sin egen, da han installerede Ubuntu første gang for cirka en måned siden - og så er han åbenbart bedre til at bruge google, end jeg er xD
Jeg kan dog stadig ikke køre compiz, men jeg tror simpelthen bare ikke, mit grafikkort er stærkt nok.
Men et lille billede til at afslutte succeshistorien:
Men tusind tak til jer, for forsøget på at hjælpe
Han havde samme problem med sin egen, da han installerede Ubuntu første gang for cirka en måned siden - og så er han åbenbart bedre til at bruge google, end jeg er xD
Jeg kan dog stadig ikke køre compiz, men jeg tror simpelthen bare ikke, mit grafikkort er stærkt nok.
Men et lille billede til at afslutte succeshistorien:
Men tusind tak til jer, for forsøget på at hjælpe
- Nybegynder
-
Mht. skærmopløsning: Har du været inde uder System > Indstillinger > Skærmopløsning?
- Du siger, at du har installeret via Wubi. Jeg ville foreslå en ren install fra en CD. Husk at tjekke md5summen og brænd ved laveste hastighed.
- Du siger, at du har installeret via Wubi. Jeg ville foreslå en ren install fra en CD. Husk at tjekke md5summen og brænd ved laveste hastighed.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
-
Braka skrev:Tak Casper, men det er løst
Lol havde ikke lige set de sidste posts, sorry.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
-
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg finder mine screen values?
Jeg har lige installeret Ubuntu som eneste OS på min maskine, og kæresten kan ikke længere huske, hvad han gjorde.
Jeg har lige installeret Ubuntu som eneste OS på min maskine, og kæresten kan ikke længere huske, hvad han gjorde.
- Nybegynder