Mange tak, for den gode modtagelse!

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
kuggi
Indlæg: 36
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:02
IRC nickname: Kuggi

Re: Mange tak, for den gode modtagelse!

Indlæg af kuggi »

Pihl skrev:
kuggi skrev:Nu sider jeg så her, meget taknemmelig for at i her på forumet tager godt imod en


Og hvis du nogensinde oplever andet, skal du endelig melde det til admins herinde. Ubuntu har et såkaldt sæt Code of Conduct, som er nogle regler for opførsel, som vi alle på forummet og Ubuntu communityet generelt er forpligtet til at følge. Opfører man sig ikke ordentligt, har man ikke plads i Ubuntus community:

viewtopic.php?f=24&t=2280


Hvor ville jeg næsten ønske at andre sider læste det samme hehe.
eitreach
Indlæg: 2478
Tilmeldt: 24. jul 2007, 19:32
IRC nickname: eitreach
Geografisk sted: København

Re: Mange tak, for den gode modtagelse!

Indlæg af eitreach »

Rigtig fedt at du har følt at du har haft gode oplevelser med forummet her og dets brugere. :) Vi gør os meget i at skabe et godt miljø for både support og community-følelse - og sådan oplever jeg også at vores virkelige events og sammenkomster er, så hvis du på et tidspunkt får lyst til at beskæftige dig med Ubuntu på dët plan, med nogle fede og engagerede mennesker, skal du være velkommen!
"A Narn heavy cruiser?!"

Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
kuggi
Indlæg: 36
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:02
IRC nickname: Kuggi

Re: Mange tak, for den gode modtagelse!

Indlæg af kuggi »

eitreach skrev:Rigtig fedt at du har følt at du har haft gode oplevelser med forummet her og dets brugere. :) Vi gør os meget i at skabe et godt miljø for både support og community-følelse - og sådan oplever jeg også at vores virkelige events og sammenkomster er, så hvis du på et tidspunkt får lyst til at beskæftige dig med Ubuntu på dët plan, med nogle fede og engagerede mennesker, skal du være velkommen!


Det kan da være at jeg lige skal lære systemet lidt bedre at kende.. og så deltage i de events en dag.