Den forrige Linux ligger der stadig, men kan bare ikke bruges og så er der oprettet tre swappartitioner og en ny.
Den nye version tilbyder at rydde op ved at slette ALT, men jeg vil trods alt gerne beholde Windows, da der er ting Linux ikke vil tillade.
Bl.a. visning af PDF-filer med multifunktion (flere dokumenter) hvor Adobe Reader Version 9 (og højere) skal bruges.
Med den forrige version kunne jeg da selv bestemme hvilke partitioner der skulle bruges til hvad.
Hvorfor kan jeg ikke dét med den nye.
(Behøver ikke forklaring herpå, men gerne en vejledning til at kunne det)
Besynderlig installation
-
- IRC nickname: vovsen
- Geografisk sted: GENTOFTE
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Besynderlig installation
Nu kan jeg ikke huske præcist hvad den hedder, men hvis du vælger den "nederste" mulighed (der hvor du vælger install-metode), kan du partitionere selv.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Besynderlig installation
Den acrored version der er i arkiverne til 11.10 er version 9vovsen skrev:Bl.a. visning af PDF-filer med multifunktion (flere dokumenter) hvor Adobe Reader Version 9 (og højere) skal bruges.
9.4.6~enu-0oneiric1
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10