tak for den præcisering. Programmet kan ikke kalde sine lydbanker men kan dog køre lydløst. Firmaet har opgivet at hjælpe. Programmet koster 50$
et lydløst musikprogram er ikke smart.
Guitar pro 6 virker ikke i Ubuntu 11.04
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Re: Guitar pro 6 virker ikke i Ubuntu 11.04
Kardemommeloven er en god ting.
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
Det lader til at programmet kører i ubuntu 11.10 Så løsningen er altså at bruge 11.10 fremfor 11.04 ! Du kommer muligvis til at mangle
libssl.so.0.9.8
Det gør at programmet ikke starter op. Dette problem kan løses således:
1. Installer Guitarpro 6.1 via deres .deb fil
2. Hvis programmet ikke starter fra ikonen i Unity
3. Installer synaptic fra software center
4. Fra synaptic installer libssl.so.0.9.8
5. reboot og start guitar pro, du bedes om serienummer osv.
Så starter en opdatering af temmelig store lydfiler (2 gig) her kr'æves et passwrod som er Ubuntu password og ikke password til guitarPro sitet, der kræves også numre du har fået da du købte programmet.
Det er muligt at løse ovenstående problem uden synaptic vil jeg tro, men jeg syns nu synaptic er god at have også i Ubuntu 11.10
Porgrammet fungerer også i Ubuntu 10.10 . Hvis du vil køre 64 bits kommer tekniske problemer.
libssl.so.0.9.8
Det gør at programmet ikke starter op. Dette problem kan løses således:
1. Installer Guitarpro 6.1 via deres .deb fil
2. Hvis programmet ikke starter fra ikonen i Unity
3. Installer synaptic fra software center
4. Fra synaptic installer libssl.so.0.9.8
5. reboot og start guitar pro, du bedes om serienummer osv.
Så starter en opdatering af temmelig store lydfiler (2 gig) her kr'æves et passwrod som er Ubuntu password og ikke password til guitarPro sitet, der kræves også numre du har fået da du købte programmet.
Det er muligt at løse ovenstående problem uden synaptic vil jeg tro, men jeg syns nu synaptic er god at have også i Ubuntu 11.10
Porgrammet fungerer også i Ubuntu 10.10 . Hvis du vil køre 64 bits kommer tekniske problemer.
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Pakkens navn er fortsat libssl0.9.8 og ikke libssl.so.0.9.8. SIden det er din egen tråd du besvare og du har fundet en løsning må du meget gerne markere emnet som løst.