Hvordan for man cam til at virke på cam chat ?

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
gasolin
Geografisk sted: Ny assens kommune

Hvordan for man cam til at virke på cam chat ?

Indlæg af gasolin »

Jeg kan få mit Logitech Quickcam pro 9000 til at virke på send en hilsen, men ikke camchatten, cam4 eller msn Emesene,Pidgin,aMsn.

Jeg er frustreret fordi b.la på cam4 og msn med linux kan jeg ikke få mit cam til at virke, det er frustrende fordi sådan noget skal bare virke, men også fordi jeg kan ikke via google få nogen info,hjælp til at løse mit problem, der er simpelthen noget der virker meget dårlig med linux (gør det heller ikke nemmenere at jeg førsøger at google mit problem og ikke kan finde hjælp,en løsning).

Hvordan for jeg løst mit problem ?

F.eks problemet med cam4 er der ingen der kan hjælpe mig med at få løst, ingen der kan guide mig igennem nogen ting jeg kan prøve at gøre for at få mit cam til at virke.

Det er frustrende at have sådan nogen problemer med linux som JEG ikke kan få løst og som bare virker med windows.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Hvordan for man cam til at virke på cam chat ?

Indlæg af AJenbo »

Et stort problem med at bruge kamera over MSN er at Microsoft ikke dokumentere hvordan det virker og kan ændre det efter behag.

Jeg er ikke med på om "send en hilsen", cam4, camchatter eller msn er programmer og hvordan du forsøger at bruge dem.

Har du tested at dit kamera virker korrekt i cheese, hvilken Ubuntu udgave bruger du i øvrigt.