Efter opdateringen er alle mine mails i indbakken væk. Kan jeg få dem tilbage?
Mener at jeg fik en besked om at der blev lavet en kopi i forbindelse med noget migrationshalløj.
Mvh Fritz
Indbakke i evolution tom efter opdatering
-
Re: Indbakke i evolution tom efter opdatering
Har lige opdaget at jeg heller ikke kan sende og formentligt heller ikke kan modtage post:-(
Fejlmeddelelsen lyder:
Dit brev blev sendt, men der opstod en fejl under efterbehandling.
The reported error was "kunne ikke føje til mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#sent: ugyldig mappe-URl: "mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#Sent
Føjer til lokal "Afsendte"-mappe istedet.".
Måske kan det hjælpe
Fejlmeddelelsen lyder:
Dit brev blev sendt, men der opstod en fejl under efterbehandling.
The reported error was "kunne ikke føje til mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#sent: ugyldig mappe-URl: "mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#Sent
Måske kan det hjælpe
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Dit brev er sendt.fritz9000 skrev:Dit brev blev sendt, men der opstod en fejl under efterbehandling.
Dette betyder at kopi af det afsendte brev ligger i mappen "På denne maskine"/Afsendte" i stedet forThe reported error was "kunne ikke føje til mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#sent: ugyldig mappe-URl: "mbox///home/jetits/.local/share/evolution/mail/local#Sent
Dine brev skulle gerne ligge i "ditbrugernavn@localhost mappen inbox.
Stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det burde kunne lade sig gøre at importere de gamle mapper fra det backup der blev oprettet. Tjek også at dine kontoindstillinger er korrekte (det er de ikke for den forsøger at gemme til en mappe der ikke længere findes).