installere "libss" i Ubuntu 11.10, hvordan ?
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
installere "libss" i Ubuntu 11.10, hvordan ?
Jeg finder ingen synaptik i det nye brugerinterface. Man har rådet mig ti at installere "libss" fordi den kræves til et andet program som ikke vil launche (Det er guitar pro 6 mit smertensbarn)
Kardemommeloven er en god ting.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: installere "libss" i Ubuntu 11.10, hvordan ?
Synaptic er ikke med mere, men kan nemt installeres med :
Jeg ved ikke hvordan man skal gøre via Unity, men Synaptic virker vel som det plejer
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install synaptic
Jeg ved ikke hvordan man skal gøre via Unity, men Synaptic virker vel som det plejer
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: installere "libss" i Ubuntu 11.10, hvordan ?
Finn jeg syndes efterhånden du har mange emner liggende med de samme spørgsmål og flere af dem med svar men uden at være markeret som løst. Det kan være lidt forivrende og der bliver også meget dobbelt arbejde i at flere svare på de forskellige tråde eller man får svare dig flere gange i flere tråde, samt mister konteksten. Det kan godt være jeg kigger på at same nogle af dine tråde. Var det i øvrigt ikke libssl og ikke libss du var ude efter, samt en bestemt version?
Når synaptic er installeret vil det optræde som alle andre programmer (eks softwarecenteret).
Når synaptic er installeret vil det optræde som alle andre programmer (eks softwarecenteret).