"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Nu har jeg prøvet det som stra skriver med svar 3.
Det er ikke der problemet er for det virker ikke, det er som om at den ikke kan finde printeren på usb porten.
HP printer driveren kan jeg ikke starte op selv om den læser den ind ved opstart af cpu, og heller ikke i programmer kan jeg starte HP driver opsætning eller hvad det nu gør.
Der var igen problemer med at installere hplip-3.11.10 det gik efter planen, ingen fejl. Og jeg genstartede også cpu efter at den var færdig med at installerer.
Hvad kan jeg så gøre??
Hilsen Futte
Intel desktop DH57DD med 8GB ram 1333 mhz og I5 CPU 3,3 GHZ / 3,6 GHZ. Og 3stk 500 GB Harddiske.
Jeg kan se at jeg har "foo2zjs" men ikke "hannah-foo2zjs" jeg ved ikke hvordan man lige installerer den der hannah-foo2zjs, og ved heller ikke hvordan jeg lige fjerner hplip-3.11.10
ved du hvordan, jeg er ikke så skrap til det med terminalen. Det er da også underligt for i 11.04 var der ingen problemer.
futte
Intel desktop DH57DD med 8GB ram 1333 mhz og I5 CPU 3,3 GHZ / 3,6 GHZ. Og 3stk 500 GB Harddiske.
Hej. Nu har jeg prøvet alt som er blevet beskrevet her, men jeg kan ikke få det til at virke. Ved ikke om man kan håbe på om HP kommer med noget.
Men tak for hjælpen, er ellers glad for 11.10 det køre godt, hvorfor kan det ikke virke i denne version, har aldrig haft problemer med det før, et godt råd modtages.
Futte
Jeg ville forslå at forsøge at hente pakken manuelt fra HP og se om den kan installeres på den made. Min HP 1606n virker sjovt nok i 11.10 hvilket den ikke gjorde i 11.04