Hejsa
Som ny bruger og indtil videre meget tilfreds bruger af Ubuntu har jeg et, måske dumt, spørgsmål.
Efter opdatering til 11.10, med lidt problemer, bliver der ikke længere krævet kode ved opdateringer, er det en fejl et sted eller er det normalt ved 11.10?
Kodeord
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Kodeord
Hej og velkommen til forummet
Jeg er ikke lige helt med på hvor det er den ikke længere kræver adgangskode, men er da rimelig sikker på jeg skulle indtaste min da jeg installerede opdateringer her i dag. Der er en lille huske periode på adgangskoden så hvis du lige har kørt andre administrations funktioner behøves du ikke taste den igen.
Jeg er ikke lige helt med på hvor det er den ikke længere kræver adgangskode, men er da rimelig sikker på jeg skulle indtaste min da jeg installerede opdateringer her i dag. Der er en lille huske periode på adgangskoden så hvis du lige har kørt andre administrations funktioner behøves du ikke taste den igen.
-
- IRC nickname: Hobo
Hej
Har lige kørt opdateringer igen, og atter engang uden at indtaste adgangskode, og uden jeg har brugt den i dag?!
Dog kun til at logge på med, men i 11.04 blev jeg bedt om koden hver gang der blev kørt en opdatering.
Har lige kørt opdateringer igen, og atter engang uden at indtaste adgangskode, og uden jeg har brugt den i dag?!
Dog kun til at logge på med, men i 11.04 blev jeg bedt om koden hver gang der blev kørt en opdatering.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det ser ud til at du har ret, årsagen kender jeg dog ikke.