Hvilken leverandør og hardware bør man vælge, hvis man skal have noget som bare virker på Ubuntu?
Jeg har spurgt telmore, men de afviser at have noget med Linux at gøre.
Mobilt bredbånd - hvilken leverandør?
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Mobilt bredbånd - hvilken leverandør?
undgå 3 for enhver pris.
selv bruger jeg tdc og cbb.
tdc med huawei E182 virker ud af boksen på alle nyere ubuntuversioner (ikke 10.04)
og cbb med huawei E1753 virker ud af boksen med 10.04 og frem
selv bruger jeg tdc og cbb.
tdc med huawei E182 virker ud af boksen på alle nyere ubuntuversioner (ikke 10.04)
og cbb med huawei E1753 virker ud af boksen med 10.04 og frem
-
- IRC nickname: How to be me
min lillebror har 3 på hans og der virker det fint
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Jeg tror også mest det er deres holdning til Linux der gør at soundpartner fra råder dem.
-
AJenbo skrev:Jeg tror også mest det er deres holdning til Linux der gør at soundpartner fra råder dem.
det er deres holdning til linux, deres elendige support, samt at de dels har det med at "genbruge" modems, således at man risikerer at få et brugt modem, men også at de har det med at være de første til at tage nye modems i brug, og detsværre så fungerer de nyeste modems ikke altid, og der skal bruges en del tid på at "hacke" de nye modems for at få dem til at virke.
-
Ved ikke hvilket modem Oister bruger - men de har pt. ½ pris de første 3 måneder.
-
oister er sådan lidt en gråzone da oister bruger 3's net, og vist nok forretningsmæssigt er et datterselskab til 3.
jeg mener dog de stadig primært bruger huawei e122 modems, og disse er også helt ok.
oister plejer at være fine nok til at refundere hvis ikke man kan få deres ting til at virke.
jeg mener dog de stadig primært bruger huawei e122 modems, og disse er også helt ok.
oister plejer at være fine nok til at refundere hvis ikke man kan få deres ting til at virke.