Hej..
Jeg kører 11,04 og er kommet til at sætte opstart til "fejlsikker tilstand" i login. Jeg kan ikke låse op i "loginskærm" og ændre det, igen.
Hvordan filen for jeg ændret dette? Kan nogen hjælpe.....
Mvh. Jens
Fejlsikker tilstand - hvordan kommer jeg ud af det? LØST
-
- Geografisk sted: Køge
Fejlsikker tilstand - hvordan kommer jeg ud af det? LØST
Senest rettet af Engquist 30. aug 2011, 13:03, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Fejlsikker tilstand - hvordan kommer jeg ud af det?
Hej og velkommen til forummet
Du burde kunne ændre det ved at logge ud, vælge din bruger, og så skifte inden du trykker adgangskoden. Har du deaktiveret adgangskode for din bruger må du lige slå den til midlertidigt.
Du burde kunne ændre det ved at logge ud, vælge din bruger, og så skifte inden du trykker adgangskoden. Har du deaktiveret adgangskode for din bruger må du lige slå den til midlertidigt.
-
Re: Fejlsikker tilstand - hvordan kommer jeg ud af det? LØST
Tak for velkomsten )
Jeg har logget ud og ind flere gange, har kun en opsat bruger (mig) - jeg kan ikke komme ind og slå automatisk ind log fra, da jeg ikke kan komme ind i "logindskærm" menuen....
Mvh. Jens
Jeg har logget ud og ind flere gange, har kun en opsat bruger (mig) - jeg kan ikke komme ind og slå automatisk ind log fra, da jeg ikke kan komme ind i "logindskærm" menuen....
Mvh. Jens
Senest rettet af Engquist 30. aug 2011, 12:55, rettet i alt 2 gange.
-
- Admin
Hvad forhindre dig i at åbne Loginskærm? Du kan også ændre om din bruger kræver adgangskode ved logind ved at åbne Bruger og grupper trykke Ændr.. ud for Adgangskode.
-
Du havde ret...
Jeg loggede ud og ind på gæste konto, ind i "logindskærm" menuen og kunne låse op. Herefter kunne jeg ændre logind..
Tak for hjælpen
Jeg loggede ud og ind på gæste konto, ind i "logindskærm" menuen og kunne låse op. Herefter kunne jeg ændre logind..
Tak for hjælpen
-
- Admin
Super, vi har forresten en knap til at markere et emne som løst, den må du meget gerne bruge i stedet for at ændre emnet.