Herlig oplevelse på G+

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
BrittaP
Indlæg: 59
Tilmeldt: 24. feb 2008, 18:35
Geografisk sted: København

Herlig oplevelse på G+

Indlæg af BrittaP »

Yderst positiv måde at starte dagen i går på. En DreamRyde Roman L.G. havde kommenteret et billede jeg havde lagt op, og tilføjet mig til en af sine circler. Jeg tænkte 'who the h...???' og kiggede lige på vedkommendes profil. Ah en musiker, nå nå, den slags skal man altid opmuntre, så jeg lukkede ham ind i en af mine cirkler og skrev et høfligt svar. han svarede tilbage, og skrev at han håbede at jeg kunne lide musikken. Ak ak, kl 7 om morgenen er der ikke meget jeg kan lide, men inden jeg kunne svare på det måtte jeg jo hellere høre det. 4 stykker musik til fri og gratis download fra FB (ingen log in nødvendigt)

http://www.facebook.com/DreamRyde

Især numrene Brighter days og DreamRyde kan få mig helt op at ringe! Åh, hvor er det godt. Jeg har for nylig prøvet at kunne lide Kanye West, for han skulle jo være så dygtig, men disse to fyre overgår K.W. med flere længder, imho. Kanye West sagde mig faktisk intet, så der skulle ikke meget til - men åh hvor er dette prof og godt lavet! Hør selv.

Men, hvis de skal håndplukke deres fans én for én så varer det vist længe inden de bliver stjerner, så jeg giver dem lige en lille hånd her :o)
Har lige fået et grafikkort der virker, yesss
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Herlig oplevelse på G+

Indlæg af lath »

BrittaP skrev:Yderst positiv måde at starte dagen i går på. En DreamRyde Roman L.G. havde kommenteret et billede jeg havde lagt op, og tilføjet mig til en af sine circler. Jeg tænkte 'who the h...???' og kiggede lige på vedkommendes profil. Ah en musiker, nå nå, den slags skal man altid opmuntre, så jeg lukkede ham ind i en af mine cirkler og skrev et høfligt svar. han svarede tilbage, og skrev at han håbede at jeg kunne lide musikken. Ak ak, kl 7 om morgenen er der ikke meget jeg kan lide, men inden jeg kunne svare på det måtte jeg jo hellere høre det. 4 stykker musik til fri og gratis download fra FB (ingen log in nødvendigt)

http://www.facebook.com/DreamRyde

Især numrene Brighter days og DreamRyde kan få mig helt op at ringe! Åh, hvor er det godt. Jeg har for nylig prøvet at kunne lide Kanye West, for han skulle jo være så dygtig, men disse to fyre overgår K.W. med flere længder, imho. Kanye West sagde mig faktisk intet, så der skulle ikke meget til - men åh hvor er dette prof og godt lavet! Hør selv.

Men, hvis de skal håndplukke deres fans én for én så varer det vist længe inden de bliver stjerner, så jeg giver dem lige en lille hånd her :o)


Jeg har det også lidt sjovt på G+. 1/3 af dem (en 10 stk) der har tilføjet mig til en af deres cirkler er nogen jeg ikke kender og aldrig har mødt!

Gad vide hvad det er der gør mig interessant?

"Bodhi Linux software udvikler"
Nah.

Jeg deler en del rigtig flotte fotos, når jeg finder dem, og jeg skriver om "Copenhagen Suborbitals" - det danske folkestøttede rumprogram[1].
Mere sandsynligt/Kan godt være, synes jeg.

/Lars

[1] Copenhagen Suborbitals Support
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags