Hej
Jeg har installeret ubuntu, men kan ikke få det til at blive oversat til dansk.
jeg har været inde i languages setting og installeret dansk sprog
dvs vinduet under languanges setting. står der for oven languanges support, og der står dansk først, og under regional formats er dansk sat til.
når jeg trykker på knappen install/remove languages
er der flue ben ud for danish.
jeg har installeret det før hvor det virket, men har lavet en ny installation pga jeg vil lave nogen partationer, og bagefter installeret dansk.
men hvis der er nogen som har et svar på dette, vil jeg være taknemlig
på forhånd tak
kan ikke få ubuntu på dansk
-
- IRC nickname: nielswt
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: kan ikke få ubuntu på dansk
Hej og velkommen til forum.
Jeg vil regne med at punkt 6 i denne guide kan løse problemet http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=102#14
Jeg vil regne med at punkt 6 i denne guide kan løse problemet http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=102#14
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det letteste er at vælge dansk under installationen og have netforbindelse, det er du godt nok forbi, men så ved du det til en anden gang.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
AJenbo skrev:Det letteste er at vælge dansk under installationen og have netforbindelse, det er du godt nok forbi, men så ved du det til en anden gang.
Yes, det er den perfekte løsning og virker hver gang .... Hvis man altså lige ved det før man installere
Med venlig hilsen Christian