I mine forsøg på at finde ud af, hvorfor suspend ikke fungerer på min 64 bit AMD stationære,
lykkedes det mig at få indicator-applet fjernet. (den i øverst højre hjørne med shot down, settings osv.)
Når jeg højreklikker på menu bjælken i toppen og klikker "add to panel" er den der ikke.
Jeg afinstallerede den og installerede den igen, men uden at den vendte tilbage.
Nogle bud ud over et geninstallere ?
På forhånd tak.
Henning
----------------------------------
fandt det lige nu på Arvais guide næsten nede i bunden.
Jeg har ellers søgt på google, ubuntuforums.org med mere, det meste af eftermiddagen...
Mange tak for hjælpen Arvai.
Mistet indicator-applet
-
- Geografisk sted: Ugelbølle ved Aarhus
Mistet indicator-applet
Senest rettet af buddig 24. jul 2011, 21:24, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
-
Re: Mistet indicator-applet
Stra skrev:Ubuntu version?
stra
11.04, 64 bit Natty...
Har fundet løsningen på Arvais guide.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
buddig skrev:I mine forsøg på at finde ud af, hvorfor suspend ikke fungerer på min 64 bit AMD stationære,
lykkedes det mig at få indicator-applet fjernet. (den i øverst højre hjørne med shot down, settings osv.)
Når jeg højreklikker på menu bjælken i toppen og klikker "add to panel" er den der ikke.
Jeg afinstallerede den og installerede den igen, men uden at den vendte tilbage.
Nogle bud ud over et geninstallere ?
På forhånd tak.
Henning
----------------------------------
fandt det lige nu på Arvais guide næsten nede i bunden.
Jeg har ellers søgt på google, ubuntuforums.org med mere, det meste af eftermiddagen...
Mange tak for hjælpen Arvai.
Nice, præcis hvilket afsnit fandt du løsningen i ? , du kan vælge afsnit i oversigten, og så snuppe linket når du er ved selve afsnittet.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
i "-panel er blevet slettet", men jeg brugte ikke oversigten.christian.arvai skrev:...Nice, præcis hvilket afsnit fandt du løsningen i ? , du kan vælge afsnit i oversigten, og så snuppe linket når du er ved selve afsnittet.
Jeg scrollede ned gennem siden for at se, hvor der stod det om oprydning,
eller evt. noget om opdatering af Gnome eller... ?
Igen tak, det er en super guide, der har hjulpet mig mange gange.
Henning
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det var så lidt. FAQ er jo sådan set lavet ud fra hvad vi hyppigt har set af problemer i forum, så hvis man tygger den guide igennem, er der en hel del problemer som man kan undgå.
Med venlig hilsen Christian