Ja, så er det sket...

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Ja, så er det sket...

Indlæg af Artificial Intelligence »

Ubuntu Forum Council (FC) og Ubuntu Community Council (CC) har udnævnt mig, som ny Ubuntu Forum Administrator og Ubuntu Forum Council medlem :D
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ja, så er det sket...

Indlæg af AJenbo »

Så kan du jo bare hacke forummet og opgradere dig selv lige som jeg gjorde da jeg blev admin ;)
Artificial Intelligence
Indlæg: 2098
Tilmeldt: 18. nov 2006, 10:21
Geografisk sted: Køge

Re: Ja, så er det sket...

Indlæg af Artificial Intelligence »

Forummet er klar. Vi venter på på Canonical giver grønt lys/opgradere forummet. Der er en plugin som giver problemmer som de skal have styr på først. Det er en plugin der giver brugere mulighed for at logge ind med deres launchpad ID. :)
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Ja, så er det sket...

Indlæg af AJenbo »

Suk den slags kender jeg kun alt for godt
lath
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 27. apr 2008, 02:16
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Ja, så er det sket...

Indlæg af lath »

AJenbo skrev:Suk den slags kender jeg kun alt for godt


Apropos login med launcpad openID på ubuntu dk kunne løses ved at man først logger ind som man plejer, og så derefter bruge en (ny) funktion der logger ind med launchpad ID.

På den måde sikrer man sig at tilknytning til gammel brugernavn og launchpad ID bliver korrekt. Problemet er bare at den ny funktion kan være giftig af implementere korrekt.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags