E-bladet på ekstrabladet.dk
-
Re: E-bladet på ekstrabladet.dk
Tak for hjælpen, det hjalp ikke med at ændre skrifttyper i udseende, skal måske skifte mit grafikkort ud eller måske gå over til dualboot - når jeg en dag får tid til at rode lidt med det, men er meget imponeret over Ibuntu - det går dejligt hurtigt i forhold til W7 som jeg nok synes er en anelse overvurderet....
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det var så lidt.
Som sagt vil dualboot ikke hjælpe på din computeres grafik ydeevne.
Har du kigget under skærm og sikret dig at du køre samme opløsning som din skræm er bygget til? Du må meget gerne sende et billed af den sløret tekst.
Som sagt vil dualboot ikke hjælpe på din computeres grafik ydeevne.
Har du kigget under skærm og sikret dig at du køre samme opløsning som din skræm er bygget til? Du må meget gerne sende et billed af den sløret tekst.
-
Tak min skærm kører på max. opløsning.
Har prøvet at lave et print screen, men kan ikke finde ud af at ligge billedet ind i emnet her - hvordan gør jeg?
Har prøvet at lave et print screen, men kan ikke finde ud af at ligge billedet ind i emnet her - hvordan gør jeg?
-
- Admin
Du skal først finde et sted på nettet hvor du kan gøre billedet tilgængelig. Har du en Ubuntu One konto?
-
Har lige oprettet en Ubuntu One konto og uploaded en fil - hvordan får jeg filen over til dig AJenbo?
-
- Admin
Hvis du bruger web interfacet så tryk på more ud for filen og vælge Publish file, så vil du få et link som du bare kan indsætte i et img tag i et indlæg her på forummet. Har du sat det op i Ubuntu kan du højer klikke på filen og vælge, Ubuntu One->Publicer, og der efter Ubuntu One->Kopier weblink.