Jeg har installeret sys-monitor indicator med hjælp fra denne side. Den kører fint men forsvinder hver gang jeg starter computeren.
Hvordan kan jeg få det til at blive der ligesom de andre ppa-indicators?
På forhånd tak.
sys-monitor indicator
-
- IRC nickname: garcia
- Geografisk sted: Velling, Ringkøbing
sys-monitor indicator
/david
-
- IRC nickname: steffen
Re: sys-monitor indicator
Har ikke selv prøvet lige denne indikator, men mon ikke man kan lave en automatisk opstart for den.
Det jeg ville gøre er:
gå til "Systemindstillinger"(tryk på "sluk" ikonet i øverste højre hjørne og vælg den nederst muligheder der hedder "Systemindstillinger"
--> find den der hedder "Opstartsprogrammer"
--> tryk på "tilføj"
--> indtast et passende navn såsom "System monitor indicator"
--> i kommando skriver du
--> og i kommentar feltet kan du selv bestemme om du vil give det en kommentar, ellers bare lad feltet stå tom.
--> til sidst er der bare at trykke tilføj
nu skulle der gerne være tilføjet et nyt punkt i listen under "yderligere opstartsprogrammer" som betyder at hver gang du logger ind vil den starte den kommando du har skrevet. (hvilket er til din system monitor)
Håber det har hjulpet
Det jeg ville gøre er:
gå til "Systemindstillinger"(tryk på "sluk" ikonet i øverste højre hjørne og vælg den nederst muligheder der hedder "Systemindstillinger"
--> find den der hedder "Opstartsprogrammer"
--> tryk på "tilføj"
--> indtast et passende navn såsom "System monitor indicator"
--> i kommando skriver du
Kode: Vælg alt
indicator-sysmonitor
--> og i kommentar feltet kan du selv bestemme om du vil give det en kommentar, ellers bare lad feltet stå tom.
--> til sidst er der bare at trykke tilføj
nu skulle der gerne være tilføjet et nyt punkt i listen under "yderligere opstartsprogrammer" som betyder at hver gang du logger ind vil den starte den kommando du har skrevet. (hvilket er til din system monitor)
Håber det har hjulpet
-
- IRC nickname: garcia
- Geografisk sted: Velling, Ringkøbing