AJenbo skrev:Stort set alle udvidelser på mozillas side skulle automatisk være blevet ændret så de virker da det drejer sig om en meget lille ændring. Hvor er dine fra, og hvilke? Det vil sikkert virke hvis du andre version krav i dem.
Lille ændring - fra 4 til v5 Hvordan kan du sige det?
Det kan man da forvisse sig om ikke er tilfældet ved f.eks at se på tilgængelige "themes" til Firefox. Sorteres efter "Linux" er stort set hele rækken er markeret "ikke kompatible" med Firefox 5 og på
https://addons.mozilla.org er det ikke engang muligt at vælge add-on versions kompatible med hverken 4 eller 5.
Det er som om nogle har så travlt med udviklingen at bredden slet ikke følger med.
Tidligere kunne jeg tvinge en ad-on aktiv. Virkede det ikke kunne den jo blot slettes igen. Nu kan jeg ikke engang spole tilbage til tilstanden fra i morges. Det ville have været helt uacceptabelt, dersom det havde været et driftsystem.
Jeg kan heller ikke længere finde udskrivnings muligheden af installedede add-ons. Listen kunne let gemmes på disken i f.eks en html fil. Det er også væk?
AJenbo skrev:I synoptic kan du låse dine programmer til bestemte versioner. Hvis ikke du har slået automatisk opdatering til kan du også selv vælge hvilket opdateringer der bliver installeret.
Automatisk opdatering er slået fra. Kun LTS opdateringer er valgt. Alligevel opdateres Firefox 4 til ukompatible version 5.
Låse i synoptic... Hvordan?
Kan man ikke installere udenom systemet? Noget i retning af...
sudo apt-get "install/downgrade to" firefox version 4
Jeg kan ikke finde ud af at sætte et billede in på dette site, så listningen af inkompatible add-ons må vente.
En fustreret Linux bruger...
vh
Poul