Hej
Jeg starter maskinen som jeg plejer men hvor pokker er min Google toolbar blevet af ? Der hvor den skal være, er blot blevet et langt gråt felt uden nogen form for ikoner mm.
Jeg tænkte om den havde slettet sig selv og prøvede at downloade den igen, men systemet siger jeg har den !
Jeg kan bare ikke finde den.
Når jeg højer klikker på feltet kommer der en menu frem, hvor den første "menu" også er grå, nr. 2 hedder "skjul", derefter "vis knap", "tekstediketter til knapper" og "hent flere knapper".
Der sker intet når jeg klikker på dem.
Det er noget skidt når man kun er bruger og ikke tekniker
Gode forslag modtages med tak
Mvh
arnem
Google toolbar væk
-
- IRC nickname: arnem
- Geografisk sted: Birkerød
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Google toolbar væk
Har du lavet nogen ændringer eller opdateringer fornyligt? Hvad har du under vis-værktøjslinjer?
-
Hej Anders
Når jeg trykker på "værktøjslinier" er der flueben i google toolbar, og fjerner jeg fluebenet, forsvinder det grå felt hvor toolbaren skulle være. Sætter jeg flueben på igen kommer det grå felt blot tilbage.
Om jeg lavet ændringer, tror jeg ikke, men jeg har downloadet de opdateringer som kommer i opdateringshåndteringen.
Hilsen
arnem
Når jeg trykker på "værktøjslinier" er der flueben i google toolbar, og fjerner jeg fluebenet, forsvinder det grå felt hvor toolbaren skulle være. Sætter jeg flueben på igen kommer det grå felt blot tilbage.
Om jeg lavet ændringer, tror jeg ikke, men jeg har downloadet de opdateringer som kommer i opdateringshåndteringen.
Hilsen
arnem
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Åben Funktioner-Tilføjelser->Udvidelser, fjern og geninstaller udvidelsen, søg også efter opdateringer til dine udvidelser nu du er der. Hvis ikke det hjælper kan det være vi skal kigge på at nulstille dele af din firefox konfigurationer.
-
Hej igen
Jeg prøvede som du skrev, at fjerne toolbar og installerer den igen, men jeg får blot det samme grå felt.
Hvis du har tid, lyst og mod, vil jeg gerne komme forbi og få rettet op på maskinen
Hilsen
Arne
Jeg prøvede som du skrev, at fjerne toolbar og installerer den igen, men jeg får blot det samme grå felt.
Hvis du har tid, lyst og mod, vil jeg gerne komme forbi og få rettet op på maskinen
Hilsen
Arne