Wine
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Wine
Tænker du på det virtuelle c: (du burde have en genvej under programmer) i wine eller vil du bare lære mere om Linux? I Linux er det der svare til c: / (roden af fil systemet)
-
- Geografisk sted: silkeborg
Det er faktisk begge dele, jeg har dagligt 5 computere,at passe, men det er også det med, at kunne anvende wine, som jeg gjorde i 10.04, og jeg kan kun finde ud af, at start konfigurer wine.
Linux - The way it was meant to be.
Med venlig hilsen
Steen
Med venlig hilsen
Steen
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Ellers kan du vel starte op i "Classic", konfigurere Wine, og så reboote til Unity.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Ellers : Gå ud under "programmer" i Unity, skrive "wine" i søgefeltet, og vælge wine konfigurering (resten ser ud som det altid har gjort).
Med venlig hilsen Christian