Hej undskyld de 2 tråde efter hinanden men jeg håber det er ok '
Jeg er ved at være lidt træt af at jeg skal låse Default op hver gang Ubuntu starter, er der en måde at slå det fra eller hvad gør man for at minske det
Default kode hele tiden...
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Default kode hele tiden...
Er det nøgleringen du tænker på?
Hvis du har automatisk logind så vil din nøglering ikke kunne låses op og du skal der for gøre det når der bliver brug for den (f.eks. til at låse et beskyttet trådløst netværk op), en mulighed kan være at have en ikke krypteret nøglering, konsekvensen ved det er at hvis andre får adgang til din computer vil de kunnen læse dine adgangskoder.
Har du flere spørgsmål/problemer er det selvfølelig helt fint at du opretter flere emner.
Hvis du har automatisk logind så vil din nøglering ikke kunne låses op og du skal der for gøre det når der bliver brug for den (f.eks. til at låse et beskyttet trådløst netværk op), en mulighed kan være at have en ikke krypteret nøglering, konsekvensen ved det er at hvis andre får adgang til din computer vil de kunnen læse dine adgangskoder.
Har du flere spørgsmål/problemer er det selvfølelig helt fint at du opretter flere emner.
-
- IRC nickname: Brohus
Re: Default kode hele tiden...
Så bliver jeg bare ved med at skrive min kode