http://www.dropbox.com/
her er dropbox
HJÆLP, hele mit skrivebord er væk... :( (LØST)
-
- IRC nickname: How to be me
Re: HJÆLP, hele mit skrivebord er væk... :(
Når lejligheden byder sig.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Og her er et direkte link til download http://www.dropbox.com/download?dl=packages/nautilus-dropbox_0.6.7_i386.deb
Dropbox er pt ikke i Ubuntu's repo, og kan derfor ikke hentes via softwarecenter, men det er et meget anerkendt program, og skulle du få brug for hjælp kan du oprette en tråd om det, så skal jeg gerne hjælpe med det, i det omfang som jeg selv kender programmet (det kan en del).
Jeg mente at vi kunne have mailet sammen og at jeg kunne have uploadet dit billede via min konto, men det er jo ikke aktuelt mere.
Ja, Dropbox laver en komplet kopi af de filer som du har på pc'en i mappen "Dropbox", man skal selvfølgeligt lige sætte programmet op, men det vil jeg gerne hjælpe med.
På billedet herunder er der en linie hvor der står "Recovery", hvis man har lavet større ændringer, som feks. en opdatering af en grafikdriver, vil der komme et punkt her ..... Hvis opdateringen fejler, kan man så genstarte sin pc, og ved at vælge det seneste "recovery" punkt, komme tilbage til den opsætning som man havde før opdateringen.
Dropbox er pt ikke i Ubuntu's repo, og kan derfor ikke hentes via softwarecenter, men det er et meget anerkendt program, og skulle du få brug for hjælp kan du oprette en tråd om det, så skal jeg gerne hjælpe med det, i det omfang som jeg selv kender programmet (det kan en del).
Jeg havde også forsøgt at lave en mail med vedhæftet fil for at se om jeg den vej kunne finde nogle af mine filer, men det kunne jeg heller ikke.
Jeg mente at vi kunne have mailet sammen og at jeg kunne have uploadet dit billede via min konto, men det er jo ikke aktuelt mere.
Nu håber jeg ikke jeg spørger dumt, men: Hvad er en "backup", er det en slags sikkerhedskopi ?
Ja, Dropbox laver en komplet kopi af de filer som du har på pc'en i mappen "Dropbox", man skal selvfølgeligt lige sætte programmet op, men det vil jeg gerne hjælpe med.
""Jeg lurer på om den opdatering som blev kørt resulterede i et "recovery" punkt i bootmenuen""
Hvad betyder det ?
På billedet herunder er der en linie hvor der står "Recovery", hvis man har lavet større ændringer, som feks. en opdatering af en grafikdriver, vil der komme et punkt her ..... Hvis opdateringen fejler, kan man så genstarte sin pc, og ved at vælge det seneste "recovery" punkt, komme tilbage til den opsætning som man havde før opdateringen.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det Var da gode nyheder, så kan du bare markere emnet som løst
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
AJenbo skrev:Det Var da gode nyheder, så kan du bare markere emnet som løst
Det gjorte jeg så lige, vi er servicemindet i dag
Med venlig hilsen Christian