Er der nogen, som har erfaring med den nye Gnome 3 på Ubuntu 11.04?
Hvad synes I om den?
Gnome 3
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Gnome 3
Jeg har ikke lige erfaringer med det, men jeg kan sige at hvis du gøre det kan du ikke vende tilbage til Unity eller Gnome 2 uden at geninstallere.
AJenbo skrev:Jeg har ikke lige erfaringer med det, men jeg kan sige at hvis du gøre det kan du ikke vende tilbage til Unity eller Gnome 2 uden at geninstallere.
Det er jeg klar over. Jeg vil også kun gøre det på en maskine, hvor det ikke betyder så meget, hvis jeg skal reinstallere.
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
er det bare sudo apt-apt install gnome 3 ?
-
- Admin
Nej man skal først til føje et ppa der indeholder gnome 3, man kan desuden ikke have mellemrum i pakkenavne
Jeg fulgte denne guide:
http://www.ubuntugeek.com/how-to-fix-common-gnome-3-issues-on-ubuntu-11-04-natty.html
Jeg er dog gået tilbage til Unity. Det spillede ikke 100 %. Vil måske prøve igen, hvis den bliver inkluderet i Ubuntu 11.10.
http://www.ubuntugeek.com/how-to-fix-common-gnome-3-issues-on-ubuntu-11-04-natty.html
Jeg er dog gået tilbage til Unity. Det spillede ikke 100 %. Vil måske prøve igen, hvis den bliver inkluderet i Ubuntu 11.10.
-
- Admin
Det gør det.
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
Hvordan spillede det ikke 100 %
Svært at forklare. Det hele virkede bare ikke så velintegreret som i Unity. F.eks. med Ubuntu One.
Det virkede også som om, at Gnome 3 mangler nogle flere måneder på bagen mht. stabilitet.
Men ellers virker den lovende, og kan sikkert med tiden blive et OK alternativ til Unity.
Det virkede også som om, at Gnome 3 mangler nogle flere måneder på bagen mht. stabilitet.
Men ellers virker den lovende, og kan sikkert med tiden blive et OK alternativ til Unity.