ramsaltet kritik af UNITY brugergrænsefladen

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
T-Duck
Indlæg: 214
Tilmeldt: 21. feb 2009, 10:49
Geografisk sted: Nord Falster

Re: ramsaltet kritik af UNITY brugergrænsefladen

Indlæg af T-Duck »

Jeg kan læse jeg er en af de få som kan lide unity, og dens ombygning. For synes det er rart med en dock hvor der er plads til alle sine favoritter i stedet for win 7 og mac'ens hvor der er begrænset plads. men jeg kunne godt tænke mig at man kunne lave undermenuer i docken. Men det kommer nok en dag ;)

EDIT: og når jeg arbejder med blender den ekstra plads pga. menulinjen ryger op i top menuen. og stadig har ur at kigge på.
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz
640 GB HDD.
Nvidia GeForce GT 520M 1 GB
acer W700 tablet win8 64 bit
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: ramsaltet kritik af UNITY brugergrænsefladen

Indlæg af AJenbo »

Du kan godt lave under menuer, men det kræver at du fedter lidt med nogle tekst filer.

Jeg har lagt en kommentar på videoen hvor jeg skrev at jeg godt kunne lide genvejene fordi de er hurtiger end at søge, så har han tilgengæld kiveret tilbage med at kalde mig lam, ignorent og idiot, man kan så sige at jeg burde fra start have vist at han ikke var værd at spilde tiden på.
T-Duck
Indlæg: 214
Tilmeldt: 21. feb 2009, 10:49
Geografisk sted: Nord Falster

Re: ramsaltet kritik af UNITY brugergrænsefladen

Indlæg af T-Duck »

AJenbo skrev:Du kan godt lave under menuer, men det kræver at du fedter lidt med nogle tekst filer.

Jeg har lagt en kommentar på videoen hvor jeg skrev at jeg godt kunne lide genvejene fordi de er hurtiger end at søge, så har han tilgengæld kiveret tilbage med at kalde mig lam, ignorent og idiot, man kan så sige at jeg burde fra start have vist at han ikke var værd at spilde tiden på.
Hvad sker der for sådan en mand :o

Tekst filer? puha, så er vi ude i alt det som jeg ikke har forstand på :lol:
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz
640 GB HDD.
Nvidia GeForce GT 520M 1 GB
acer W700 tablet win8 64 bit
Brugeravatar
Toddvarg
Indlæg: 841
Tilmeldt: 19. maj 2007, 19:59
Geografisk sted: Vejle

Re: ramsaltet kritik af UNITY brugergrænsefladen

Indlæg af Toddvarg »

Jeg syns unity er flot at se på og fungerer godt. Jeg har pt. endnu ikke oplevet nogen problem med unity, uanset hvor mange programmer der er åbne på en gang. Med alt>tab (elsker den genvej) går det hurtigt at skifte mellem de forskellige vinduer/programmer der er åbne. Jeg kan også lide også den nye søgefunktion, hvor der er hurtigere at finde programmene. Specielt når man kun husker de to første bogstaver, hvor programmet hjælper dig med resten. Unity er til nu en behagelig oplevelse, det bliver spændende at se den videre udvikling.
Ting tager tid

med venlig hilsen
Tom Oddvar Gundersen