Hey gang,
Jeg sidder med en halv langsom inet forbindelse på min laptop som også er temmelig ustabil så nu har jeg sidder og prøvet at sætte min htc incredible s til istedet da forbindelsen både er hurtigere og mere stabil, men under opsætningen og valg af OS er der kun windows og MAC. Er der nogen som ved om man kan downloade app til ubuntu eller tage en anden vej rundt så det fungere ?
Internet gennem htc incredible s
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Internet gennem htc incredible s
Med min HTC Desire (med Android 2.2) slutter jeg USB-kablet til og vælger USB Teathering og så virker det. På Windows skal jeg først installere et program.
Der er også mulighed for at åbne Wifi-Hotspot og dele forbindelsen trådløst hvis du har trådløst netkort i den bærbar.
Hvordan fungere det på din og hvilken version af android er det? Har du checket om der er en opdatering til den.
Der er også mulighed for at åbne Wifi-Hotspot og dele forbindelsen trådløst hvis du har trådløst netkort i den bærbar.
Hvordan fungere det på din og hvilken version af android er det? Har du checket om der er en opdatering til den.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Internet gennem htc incredible s
Hyperfluxx skrev:Hey gang,
Jeg sidder med en halv langsom inet forbindelse på min laptop som også er temmelig ustabil så nu har jeg sidder og prøvet at sætte min htc incredible s til istedet da forbindelsen både er hurtigere og mere stabil, men under opsætningen og valg af OS er der kun windows og MAC. Er der nogen som ved om man kan downloade app til ubuntu eller tage en anden vej rundt så det fungere ?
det lydder som om du er ved at installere et eller andet på computeren, og det skal du ikke. jeg har en desire hd også med android 2,3 som der er i incredible s og der fungerer det på samme måde som ajenbo skriver