Jeg har problemer med at vælge hvilken msn client jeg skal bruge, normalt bruger jeg emsene med linux og den originale msn på en win maskine.
Jeg står mellem emesene og aMSN, problemet er at med emesene for jeg ikke rigtig vist profilbilleder af mine venner (øv) men jeg logger på min hotmail konto uden at skal skrive min adgangskode, med aMSN kAN jeg for profilbilleder af mine venner enten er de der bare eller kan jeg indsætte et billede, men jeg skal skrive min adgangskode hver gang jeg bruger aMSN til at logge på min Hotmail(øv).
Empathy viser ikke nogen billeder af mine venner og den er ufattelig lidt costumisable, til ens personlige smag.
Pidgin kan jeg ikke logge på med selv om jeg indtaster de rigtige data(noget med authentication fejl)
Kmess crasher inden for ½ sekund, logger på og med det samme logger den af
Kan jeg få det justeret så aMSN logger på min hotmail uden jeg skal taste min adgangskode HVER gang ?
Kan jeg få det justeret så aMSN logger på automatisk (den alm måde virker ikke, den logger kun på automatisk hvis jeg trykker på aMSN ikonet)
Kan jeg få vist profilbillederne af mine venner i emesene (personlige favorit)
Hjælp til valg af msn
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
Hjælp til valg af msn
Senest rettet af gasolin 22. maj 2011, 20:53, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Hjælp til valg af msn
Du burde kunne tilføje amsn underopstartsprogrammer.
-
- Geografisk sted: Ny assens kommune
Re: Hjælp til valg af msn
Det også rigtig.
Synes meget tit (pidgin,aMSN,emesene) at jeg kan se min kones profil billede og andre gange kan jeg se nogens profil billeder, samtidig med at der er andre på den samme messenger hvor der ikke er nogen profilbilleder, selv om de er på, ikke noget hoved og hale i med hvilken messenger jeg kan se hvem's profilbillede med (synes jeg)
Synes meget tit (pidgin,aMSN,emesene) at jeg kan se min kones profil billede og andre gange kan jeg se nogens profil billeder, samtidig med at der er andre på den samme messenger hvor der ikke er nogen profilbilleder, selv om de er på, ikke noget hoved og hale i med hvilken messenger jeg kan se hvem's profilbillede med (synes jeg)