Chrome vs firefox

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Chrome vs firefox

Indlæg af AJenbo »

Ok så vi er efterhånden nede på at forskellem mellem firefox og chrom er at man i chrom skal trykke pil ned for at søge og i firefox skal trykke pil ned for at gå til en adresse :D

Du skal pt. først uploade dit billed et sted på nettet og der efter kan du så linke til det i dit indlæg.
T-Duck
Geografisk sted: Nord Falster

Indlæg af T-Duck »

Det er sådan launcher jeg tænker påBillede
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
Intel Core i5 2. gen 2,3 GHz
640 GB HDD.
Nvidia GeForce GT 520M 1 GB
acer W700 tablet win8 64 bit
T-Duck

Indlæg af T-Duck »

Dette kan jeg ikke lide, at chrome er så hullet. Men kan jeg stadig bruge det sikkert? http://www.version2.dk/artikel/19050-hemmelig-exploit-gennemhuller-chromes-sandkasse
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
640 GB HDD.
pollute
IRC nickname: pollute
Geografisk sted: Århus

Indlæg af pollute »

Jeg bruger selv Firefox, da jeg har mest erfaring med at bruge den og føler også den er noget mere stabil. Og så er der selvfølgelig video download helper.
Min computer er en Acer Predator G3610
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

T-Duck skrev:Dette kan jeg ikke lide, at chrome er så hullet. Men kan jeg stadig bruge det sikkert? http://www.version2.dk/artikel/19050-hemmelig-exploit-gennemhuller-chromes-sandkasse

Læg mærke til kommentaren "Re: ASLR og DEP", "af Jesper Poulsen, 11. maj 2011 00:27":
ASLR og DEP er Windows only styresystem features som Linux ikke har (da den er bedre*), så det exploit virker ikke på Linux styresystemer.
Derudover bliver der i kommentaren "Hoax" "af Marc Munk, 11. maj 2011 08:18" gjort opmærksom på at det muligvis er en hoax, hvad jeg tror er sandt, da de ikke vil give detaljer om ecploitet til Google, er ikke må se det ???

/Lars

* ad "da den er bedre": Der kan bruges chroot + en anden bruger, AppAmor, eller SELinux
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
T-Duck

Indlæg af T-Duck »

lath skrev:
T-Duck skrev:Dette kan jeg ikke lide, at chrome er så hullet. Men kan jeg stadig bruge det sikkert? http://www.version2.dk/artikel/19050-hemmelig-exploit-gennemhuller-chromes-sandkasse

Læg mærke til kommentaren "Re: ASLR og DEP", "af Jesper Poulsen, 11. maj 2011 00:27":
ASLR og DEP er Windows only styresystem features som Linux ikke har (da den er bedre*), så det exploit virker ikke på Linux styresystemer.
Derudover bliver der i kommentaren "Hoax" "af Marc Munk, 11. maj 2011 08:18" gjort opmærksom på at det muligvis er en hoax, hvad jeg tror er sandt, da de ikke vil give detaljer om ecploitet til Google, er ikke må se det ???

/Lars

* ad "da den er bedre": Der kan bruges chroot + en anden bruger, AppAmor, eller SELinux
Okay takker for det input
Packard bell EasyNote
Ubuntu 13.04 kde
Ram 8 GB ddr3
640 GB HDD.