Livet med windows er surt...

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
AJenbo
Admin
Indlæg: 20862
Tilmeldt: 15. nov 2009, 15:04
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Livet med windows er surt...

Indlæg af AJenbo »

GODZILLA1972 skrev:Ubuntu Vs Linux Mint ?!?
Hvad er det for noget crap at fyre af helt ærligt det er jo lige netop det der snæversyn der gør det her forum surt.

Helt privat vil jeg give dig ret og min holdning er at alle skal være velkommen her, så længe de ikke forlanger at kunne få ekspert hjælp til ikke-Ubuntu, jeg vil dog gøre midt bedste :)
Især i off-topic diskussioner, som denne, syndes jeg det kan være ekstra-meget-legemeget hvilket system man køre. Nu virker det heller ikke rigtig du er her for at få så meget support men mere for at hygge snakke :)

Hvis du skriver til mig fra den konto du vil have slettet skal jeg også nok sørge for at flytte alle dine indlæg over til den konto du vælger at beholde.
Kappa
Indlæg: 344
Tilmeldt: 18. sep 2011, 13:51
Geografisk sted: silkeborg

Re: Livet med windows er surt...

Indlæg af Kappa »

Jeg tror at din antagelse om hyggesnakken er rigtig, i hvert fald var jeg glad for, at høre hans oplevelse med, at prøve på, at få København til, at indføre IT-kurser for jobsøgere, sådanne indlæg er også givende og brugbare for mig, til det jeg prøver på,
og jeg har også den holdning, at hvis man skal have et forum, der skal være afgrænset for nogle, så skal jeg heller ikke være i sådant et forum.
Linux - The way it was meant to be.

Med venlig hilsen
Steen
BrittaP
Indlæg: 59
Tilmeldt: 24. feb 2008, 18:35
Geografisk sted: København

Re: Livet med windows er surt...

Indlæg af BrittaP »

Øøøhh, det må da være tilladt at nævne andre styresystemer...? Specieltg i off topic. Jeg ser da masser af gange windows og mac nævnt uden at det afstedkommer reprimander. Off topic er jo netop ikke til support, så der må da være frit slag, eller hur?
Har lige fået et grafikkort der virker, yesss
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Livet med windows er surt...

Indlæg af Christian.Arvai »

nymark1 skrev:PS. Jeg har lige været inde i LibreOffice Writer og tjekke. Man kan vælge at gemme et dokument i docx format.
Men ved nogen om det betyder at nogen der kører Microsoft Office 2007 altid kan åbne den ?

Jeg vil ikke love for meget, men det har virket fint i de tilfælde som jeg har prøvet.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
GODZILLA1972
Indlæg: 2
Tilmeldt: 8. maj 2011, 20:03

Re: Livet med windows er surt...

Indlæg af GODZILLA1972 »

Nu også svensk ? Nøh hør nu lige....

Nå spøg til side aå er jeg faktisk en anelse trist over at se det er endt her for mig så tidligt for jeg gider simpelthen ikke deltage i en sur besserwisser klub. Det gider jeg ikke, der er andre der er mere medgørlige forum end det her. Jeg synes også folk svarer på kryds af hinanden i stedet for at besvarer det konkrete i beskrivelserne. Det er ærgeligt.

Det bliver mine sidste ord i denne sammenhæng: Lad dog ikke dette bedst fungerede forum i Danmark ende med at blive et sted for de få.

/J